Gå til innhold

Er det bare meg som...4


SierDuDet

Anbefalte innlegg

..vil at jeg skal lage mat på neste stortreff?

Til informasjon (dagens VG):

Selges på flaske

Green gas: De naturlige urtene i denne væsken forårsaker enorme utslipp av naturlig gass, annethvert sekund. Innholdet helles i mat eller drikke.

Evacuator: Blandet med mat eller drikke vil dette stoffet forårsake totalt ukontrollert diare.

Vomit Fluid: Hell innholdet i en drink, og personen som drikker det vil umiddelbart begynne å kaste opp voldsomt.

I tillegg får man kjøpt:

Helfire og Brimestone: Ikke få flaskens innhold på deg. Det brenner, klør og stikker som om tusen maur biter deg samtidig.

Blood Capsules: legg en kapsel i munnen og spy ut blod.

Nasty yellow teeth: Straks offeret har drukket opp drikke tilsatt dette stoffet, vil munnen, tennene og tungen ha forandret totalt farge til oppkastgult

Vi går morsomme fester og sammenkomster i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Slipper jeg å helle i meg det der hvis jeg stiller som 2 kokk? Jeg kan ev mekke sammen min Marsvin Surprise som forrett. Så har folket noe å spy på liksom..

*Håpe...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper jeg å helle i meg det der hvis jeg stiller som 2 kokk? Jeg kan ev mekke sammen min Marsvin Surprise som forrett. Så har folket noe å spy på liksom..

*Håpe...*

Det er en deal. Jeg har egentlig ikke lyst til å få skylden alene, så jeg hadde uansett tenkt til å spørre om en 2 kokk.

Jobben er din!

Jeg tror for øvrig at Poeticas geniale hvitløksgratinerte poteter som jeg har blitt så ekstremt god til å lage, vil gjøre seg bra med godt krydder og et par av de mixene som er nevnt over.

Dette kan bli gøy!

Egentlig er det jævla kjipt at jeg leste om dette i dag, 3 dager etter mitt siste utdrikningslag i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh , hellige min drue (!) som Christian i A1 ville sagt !!!!

Om DU skal stå for matlaging ,så skal jeg holde meg laaaaaaaaaaaangt unna alle fremtidige treff !!! He,he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det er en deal. Jeg har egentlig ikke lyst til å få skylden alene, så jeg hadde uansett tenkt til å spørre om en 2 kokk.

Jobben er din!

Jeg tror for øvrig at Poeticas geniale hvitløksgratinerte poteter som jeg har blitt så ekstremt god til å lage, vil gjøre seg bra med godt krydder og et par av de mixene som er nevnt over.

Dette kan bli gøy!

Egentlig er det jævla kjipt at jeg leste om dette i dag, 3 dager etter mitt siste utdrikningslag i år :)

Dette blir tidenes stortreff! Ho, ho, kan nesten ikke vente.

*Gnir seg i henda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Oh , hellige min drue (!) som Christian i A1 ville sagt !!!!

Om DU skal stå for matlaging ,så skal jeg holde meg laaaaaaaaaaaangt unna alle fremtidige treff !!! He,he....

Pingle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh , hellige min drue (!) som Christian i A1 ville sagt !!!!

Om DU skal stå for matlaging ,så skal jeg holde meg laaaaaaaaaaaangt unna alle fremtidige treff !!! He,he....

Men modern din lover å bistå med matlagingen så da kan det vel ikke gå så galt?

Eller har du tramatiske opplevelser som følge av hennes kokekunnskaper? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir tidenes stortreff! Ho, ho, kan nesten ikke vente.

*Gnir seg i henda*

Jeg tror det kan bli bra, ja.

Fordelen er også at vi rimelig sikkert i all framtid vil måtte avstå fra å lage mat på treff, selv om vi av beste hensikt tilbyr oss å kokkelere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg tror det kan bli bra, ja.

Fordelen er også at vi rimelig sikkert i all framtid vil måtte avstå fra å lage mat på treff, selv om vi av beste hensikt tilbyr oss å kokkelere :)

Pytt, pytt, da kan vi i stedet tilby å holde røykekurs for dem. Innomhus. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men modern din lover å bistå med matlagingen så da kan det vel ikke gå så galt?

Eller har du tramatiske opplevelser som følge av hennes kokekunnskaper? :)

Duh... Muttern`s kulinariske ekspertise stoler jeg ikke på for FEM flate øre ! Ser hun skryter av sin Marsvin Surprise , men gjett HVEM som måtte spise det vesle marsvint ??? MEG !!! Er det rart jeg har blitt som jeg ER ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt, pytt, da kan vi i stedet tilby å holde røykekurs for dem. Innomhus. ;-)

Ja, forrige treff ble noe kaldt etterhvert. Jeg sto trossalt ute 90 % av tiden. Men fordelen er jo at de aller fleste dolere røyker, så man står aldri ute alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh... Muttern`s kulinariske ekspertise stoler jeg ikke på for FEM flate øre ! Ser hun skryter av sin Marsvin Surprise , men gjett HVEM som måtte spise det vesle marsvint ??? MEG !!! Er det rart jeg har blitt som jeg ER ???

Tja, dere ulver spiser vel det meste som kommer i deres vei, så et marsvin eller to sånn i ny og ne, er vel ikke sååå ille :)

Menmen.. det er jo greit at man har funnet noe nytte i disse små marsvinene. De duger trossalt ikke til noe annet, så hvorfor ikke spise dem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dere ulver spiser vel det meste som kommer i deres vei, så et marsvin eller to sånn i ny og ne, er vel ikke sååå ille :)

Menmen.. det er jo greit at man har funnet noe nytte i disse små marsvinene. De duger trossalt ikke til noe annet, så hvorfor ikke spise dem? :)

Huff !!! Du er jo like gæren som mutter`n !!!! *gir opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff !!! Du er jo like gæren som mutter`n !!!! *gir opp*

Jeg tror ikke at mor din er så gæærn. Hadde hun vært virkelig preget av hennes omgivelser hadde du våknet opp med et hestehode i sengen for mange år siden.

Jeg er helt sikker på at mor din hadde syntes det var god humor :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at mor din er så gæærn. Hadde hun vært virkelig preget av hennes omgivelser hadde du våknet opp med et hestehode i sengen for mange år siden.

Jeg er helt sikker på at mor din hadde syntes det var god humor :)

:)

Ja , det kan hende. Jeg har riktignok våknet opp med mye rart ved siden av meg ,men hestehodet har jeg ikke opplevd....ennå..... Husker hun TVANG meg til å se den scenen fra gudfaren en gang. USSSJJJJJJJJ !!!!!!!! Ekkle filmer det der. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , det kan hende. Jeg har riktignok våknet opp med mye rart ved siden av meg ,men hestehodet har jeg ikke opplevd....ennå..... Husker hun TVANG meg til å se den scenen fra gudfaren en gang. USSSJJJJJJJJ !!!!!!!! Ekkle filmer det der. *grøss*

Håper hun tvinger deg til å spise hestekjøtt, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Håper hun tvinger deg til å spise hestekjøtt, også :)

Det har hun spist. Visste bare ikke om det, he he.

Hmm, hun vet det faktisk ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hun spist. Visste bare ikke om det, he he.

Hmm, hun vet det faktisk ikke ennå.

Hun vet det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...