Gå til innhold

Når unge jenter på 14 år har sex


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Datteren min på 14 år betrodde meg idag at hun var så fortvilt over hennes venninne(14år) som har ubeskyttet sex med gutter hun knapt kjenner. Dattern min har prøvd å snakke med henne om både kjønnsykdommer og graviditet, samt at hun er altfor ung til å ha sex. Hun har prøvd å ta henne med til helsesøster, men hun avviser det. Igår var hun med venninnen og kjøpte en graviditetstest. Datteren min ba meg holde tett om dette, hun var bare fortvilet på venninens vegne. Moren aner ingenting om datterns framferd. Hva bør jeg gjøre, ingenting annet enn å bare høre på eller? Jeg har ikke noe nært forhold til venninnen heller. Synes det er leit at så unge har sex på slike premisser. Venninnen er en meget pen jente som kan få hvem hun vil, så det er vel ikke for å bevise at hun kan erobre verden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg bare ville latt det passere og la henne lære litt om livets realiteter, the hard way.

Det er trossalt ikke så mye du kan gjøre, da du ved å gjøre noe som helst vil kunne fucke opp vennskapet til din datter og denne jenta, samt at din datter sannsynligvis i framtiden kanskje ikke vil fortelle deg ting.

Ikke lett å vite hva man skal gjøre her, men jeg tror jeg ville latt det passere i stillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Datteren din har visst prøvd det som kan prøves. Hun kan jo i tillegg fortelle at det også medfører baksnakkelser,og at de fleste tror det bare er å knipse, så får de henne.

Og at guttene heller bare vil ha sex, framfor å bli kjærester med henne.

Men,14-åringer kan være veeldig stae,og helt forgapt i seg selv. Du skal ikke se bort i fra at hun tror det er kult å være ei slik flyfill.Desverre.

Husk å ros datteren din for hennes framferd, og jeg håper dere fortsatt får et like åpent og fint forhold i framtiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare ville latt det passere og la henne lære litt om livets realiteter, the hard way.

Det er trossalt ikke så mye du kan gjøre, da du ved å gjøre noe som helst vil kunne fucke opp vennskapet til din datter og denne jenta, samt at din datter sannsynligvis i framtiden kanskje ikke vil fortelle deg ting.

Ikke lett å vite hva man skal gjøre her, men jeg tror jeg ville latt det passere i stillhet.

Jeg var selv i samme situasjonen når jeg var på den alderen, i en alder av 13 debuterte jeg seksuelt med en gutt.

Dette fordi det ble forventet av meg og fordi jeg ville bli godtatt. Dette gjorde jeg også fordi jeg trodde de likte meg.

Når jeg ble eldre og fikk meg venninder som brydde seg forandret dette seg. Jeg fikk vite at jeg ikke måtte bevise noe, at jeg var like verdifull og pen( noe som er viktig i den alderen) selv om jeg ikke lå rundt med alle.

En periode var det så ille at jeg ble kallt ...... største hore, så på et visst punkt gav jeg også opp, hva var vitsen når ALLE visste det liksom!

Har noen inkludert foreldrene fortalt jenta at hun er verdifull akkurat slik som hun er, og at hun må sette seg selv høyere enn alle desse guttene hun driver å ligger mewd.

Kansje er det også noe som er galt hjemme!

Mitt råd til deg er å forsøke å få kontakt med piken, voksne oppdager så mye fortere om det er noe som er galt!

Det var det det var hos meg skjønner du.... Problemer hjemme!

Håper du greier å opne denne jenta for hun kan umulig ha det godt inne i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...