Gå til innhold

Hvor får jeg tak i koffein tabletter?


vin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som jeg skrev under, du må til utlandet.

Strømstad er et fint sted i forhold til å gjøre koffeininnkjøp!

Takk;)

Skjønner ikke hvorfor akkurat de tablettene skulle være ulovlig!

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk;)

Skjønner ikke hvorfor akkurat de tablettene skulle være ulovlig!

*rister på hodet*

Jeg skjønner heller ikke HVORFOR det er sånt ,men det er vel kanskje en grunn allikevel.

SDD: Aner du om man evt har lOV å ta det med seg over grensa ? Jeg vil ikke ta det med hvis jeg risikerer å bli stoppet i tollen...He,he...*pingle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk;)

Skjønner ikke hvorfor akkurat de tablettene skulle være ulovlig!

*rister på hodet*

I Norge er litt for sterke C-vitaminpiller ulovlig, så forstå det den som kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke HVORFOR det er sånt ,men det er vel kanskje en grunn allikevel.

SDD: Aner du om man evt har lOV å ta det med seg over grensa ? Jeg vil ikke ta det med hvis jeg risikerer å bli stoppet i tollen...He,he...*pingle*

Det skal ikke være noe problem å ta det med over grensen. Det verste som skjer er at du mister dem, men jeg tror det finnes en eller annen regel om å kunne ta med en viss mengde til eget forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk;)

Skjønner ikke hvorfor akkurat de tablettene skulle være ulovlig!

*rister på hodet*

Da jeg gikk på videregående var de ikke ulovlig. Og de var veldig populære blant elevene. Enten for å holde seg våken, eller som en mild form for "dop". Tar du mange nok kombinert med alkohol reagerer kroppen din.

Så vidt jeg husker ble de reseptbelagt fordi salget tok helt av i '94/'95. Syns jeg husker at avisene hadde reportasjer med oppskrifter på drinker du kunne lage med disse tablettene osv, så da ble de vel litt for populære.

Du må huske at vi nordmenn er veldig dårlige til å passe på oss selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være noe problem å ta det med over grensen. Det verste som skjer er at du mister dem, men jeg tror det finnes en eller annen regel om å kunne ta med en viss mengde til eget forbruk.

Tre måneders forbruk, mener jeg det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Koffeintabletter ble reseptbelagt i Norge for noen år siden, etter at det ble populært blant ungdommer et eller annet sted i Norge å ta forhopldsvis store doser til "festbruk".

Som alternativ til å skaffe resept kan du dersom du bor i rimelig avstand til Sverige kjøpe det reseptfritt på svenske apotek. Såvidt jeg vet kan du importere medisiner (trolig unntatt A- og B-preparater) "til eget forbruk" for så og så lang tidsrom (mulig det er 3 måneder, husker ikke lenger) uten noen spesiell form for "importtillatelse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffeintabletter ble reseptbelagt i Norge for noen år siden, etter at det ble populært blant ungdommer et eller annet sted i Norge å ta forhopldsvis store doser til "festbruk".

Som alternativ til å skaffe resept kan du dersom du bor i rimelig avstand til Sverige kjøpe det reseptfritt på svenske apotek. Såvidt jeg vet kan du importere medisiner (trolig unntatt A- og B-preparater) "til eget forbruk" for så og så lang tidsrom (mulig det er 3 måneder, husker ikke lenger) uten noen spesiell form for "importtillatelse".

Det er for 1 års forbruk.. Det er i allefall det som gjelder for Redbull, og det er også et legemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal du med koffeintabletter?

Vi skal på ferie , og jeg er ofte veldig trøtt i.o.m. at jeg har unger som er mye syke og oppe om nettene.

Hadde bare hatt lyst til å være litt mere opplagt enn vanlig...ikke noe annet.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...