Gå til innhold

FU: Din mening


Gjest Simfa

Anbefalte innlegg

Gjest Simfa

Vi har en diskusjon gående om tvangsterilisering av kvinner/menn som ikke kommer til å klare å ta seg av et lite uskyldig menneskebarn noen gang. Tenker her på tunge kvinnelige-/mannlige narkomane og fleregangdømte pedofile og voldtektsforbrytere og drapsdømte.

Min mening er at jeg syns at det skulle være lov å beskytte små mennskebarn til å bli født i elendighet pga egostiske voksenpersoners tankeløshet.

Hva med å gi de narkomane kvinner ei p-sprøyte hvert halvår? Koster mindre for staten det...

ja, vi venter på andres mening nå, vi blir ikke enige her;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ei som gikk tungt på stoff, i mange år - helt til hun ble gravid....en tøff kamp -men hun ble nykter og har vært det siden - etter 10 år. Skulle ikke hennes 2 flotte unger ha fått livets rett?

Om en mann er pedofil, og dømt for det - - - hvilke sjanser har han for å avle barn`? - jeg mener, - hvilket kvinnemenneske legger seg ned meg en sånn`?!?!?!?!

Og om han ikke er dømt. så vet vi det ikke........

Jeg syns det du sier er en helt umulig tanke.

heller ville jeg sterilisere de som er psykisk sterkt tilbakestående - for de trenger også et seksualliv, men ikke unger....mulig det blir gjort, vet ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med hvilken rett kan vi si at noen mennesker aldri vil kunne forbedre seg? Tenk om "vi" tok feil?

Som jeg har skrevet før. Hva vil dere at vi skal gjøre med dumme mennesker? Skyte dem?

Der er masse elendighet fordi msk. gjør en hel haug av dårlige valg. Men er løsningen å fjerne alle valgene? T.o.m. barn av narkomane elsker sine foreldre. Barn av "fornuftige" foreldre vokser opp og hater sine foreldre..

Jeg har ikke tro på en tvangsmessig kvikk-fiks løsning selv om problemstillingen er horribel.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simfa

Kjenner ei som gikk tungt på stoff, i mange år - helt til hun ble gravid....en tøff kamp -men hun ble nykter og har vært det siden - etter 10 år. Skulle ikke hennes 2 flotte unger ha fått livets rett?

Om en mann er pedofil, og dømt for det - - - hvilke sjanser har han for å avle barn`? - jeg mener, - hvilket kvinnemenneske legger seg ned meg en sånn`?!?!?!?!

Og om han ikke er dømt. så vet vi det ikke........

Jeg syns det du sier er en helt umulig tanke.

heller ville jeg sterilisere de som er psykisk sterkt tilbakestående - for de trenger også et seksualliv, men ikke unger....mulig det blir gjort, vet ikke....

Sambo her mener jeg vil innføre noe som Hitler gjorde med jødene i sin tid... Jeg tror jeg får gi meg:-) Tenke annerledes kanskje:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at i enkelte områder i USA får narkomane/prostituerte kvinner tilbud om p-sprøyte, som gjør at de er beskyttet i noen år iallefall. Her er det ikke snakk om tvang, for å få kvinnene til å møte opp blir de ofte tilbydt betaling.

Jeg skjønner på en måte hvordan du tenker, men det blir for enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med deg i forhold til f.eks. pedofile. Samme f... om de forandrer seg i framtiden eller ikke. Det er uansett en passende straff for dem, selv om de skulle forandre seg.

Når det gjelder narkomane er jeg selvsagt helt uenig med deg med samme begrunnelse som de under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo her mener jeg vil innføre noe som Hitler gjorde med jødene i sin tid... Jeg tror jeg får gi meg:-) Tenke annerledes kanskje:-))

Enig med samboeren din! :-)

GÅ og hekl en brikke i stedet,. - det er det vi kvinnfolk passer til! *s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...