Gå til innhold

Burde man bruke koffeintabletter?


Nikki

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo starte diskusjonen jeg da...

Burde man bruke koffeintabletter??

Det er så mange år siden jeg prøvde sist, at jeg ikke er sikker på effekten ennå. Blir man oppkvikket? Hvor mange må man ta? Er det skadelig? Kan det sammenlignes med ginseng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sammen med litt effedrin og asperin er det glimmrende til fettforbrenning, så jeg bruker det i hvertfall i ny og ne. Begynner for øvrig å bli en stund siden nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen med litt effedrin og asperin er det glimmrende til fettforbrenning, så jeg bruker det i hvertfall i ny og ne. Begynner for øvrig å bli en stund siden nå..

men blir man mer våken av det??

Husker godt at dersom man tok mange (10+) så reagerte kroppen med å bli rastløs og urolig. Men blir man mer våken av å bare ta noen stk? Eller kan jeg like godt fortsette å drikke cola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men blir man mer våken av det??

Husker godt at dersom man tok mange (10+) så reagerte kroppen med å bli rastløs og urolig. Men blir man mer våken av å bare ta noen stk? Eller kan jeg like godt fortsette å drikke cola?

10 stk høres da ganske ekstremt ut, så det ville jeg aldri tatt.

Jeg er en av de som blir småsvimmen av kaffe, så jeg tar mitt koffeinforbruk ganske rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 stk høres da ganske ekstremt ut, så det ville jeg aldri tatt.

Jeg er en av de som blir småsvimmen av kaffe, så jeg tar mitt koffeinforbruk ganske rolig.

det var da jeg var ung og dum jeg tok det. Sikkert et forsøk på en billig rus eller noe. Funket ikke noe særlig.

Tror jeg holder meg til cola jeg. Kaffe blir jeg bare rastløs av. Ikke smaker det godt heller (utrolig at noe som lukter så himmelsk kan smake så jævlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da jeg var ung og dum jeg tok det. Sikkert et forsøk på en billig rus eller noe. Funket ikke noe særlig.

Tror jeg holder meg til cola jeg. Kaffe blir jeg bare rastløs av. Ikke smaker det godt heller (utrolig at noe som lukter så himmelsk kan smake så jævlig)

Jeg drikker kaffe på jobb, men aldri ellers. Kaffe er godt, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...