Gå til innhold

Eurosport, Tour de France og hviledager. ADVARSEL: inneholder sport!


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Syklistene har hviledag i dag, etter en hard tempoetappe i går. Den vant forresten min venn, Botero. :-))) I morgen starter de opp igjen, og på torsdag begynner det virkelige showet; Fjelletappene!

MEN, det er ingen sendinger på Eurosport i dag! Hvorfor kunne ikke ES laga et program om hviledagen da? Filma syklistene under frokosten, treninga og alt det derre dem driver med på sånne avslapningsdager. Synes godt de kunne ha putta et sånt program innimellom all tennisen, motorsporten og den pokker så kjedelige rytmiske sportsgymnastikken. Ja.

Hva faen skal jeg ta meg til kl 14.30 i dag dah?! Hæ? :-(

*Abstinenser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Jeg har ikke Eurosport engang - faens UPC .

Ring UPC med én gang og bestill det! Fort, fort, så har du det til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring UPC med én gang og bestill det! Fort, fort, så har du det til i morgen!

Jeg vil gjerne ha det - men gidder jo ikke å betale noe ekstra for det !!! :-((

Men uansett - det beste stedet for referat fra Tour'en er her på DOL via deg !!! :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg vil gjerne ha det - men gidder jo ikke å betale noe ekstra for det !!! :-((

Men uansett - det beste stedet for referat fra Tour'en er her på DOL via deg !!! :-))))

Vet du, nå er det like før jeg sponser deg med Eurosport, bare for å ha noen og jatte sykkel med.

Uff, det der hørtes ganske desperat ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, nå er det like før jeg sponser deg med Eurosport, bare for å ha noen og jatte sykkel med.

Uff, det der hørtes ganske desperat ut.

Jeg kan jo diskutere for det jeg ! Jeg følger med på nett. Men jeg er mest opptatt av utseende og sånn jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg kan jo diskutere for det jeg ! Jeg følger med på nett. Men jeg er mest opptatt av utseende og sånn jeg da.

Jaja, du er i alle fall mer oppegående enn visse andre dolere når det gjelder sykkelsport, det skal du ha.

Hørte du det, SDD?!

Høh, han boikotter TdF innlegga mine, så det hørte han nok IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du pressekonferansen til super-Mario? Kjekk type! Får håpe han skaffer seg sponsorer, så han kan fortsette. Hadde jeg vært rik, skulle jeg sponset ham personlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Så du pressekonferansen til super-Mario? Kjekk type! Får håpe han skaffer seg sponsorer, så han kan fortsette. Hadde jeg vært rik, skulle jeg sponset ham personlig!

Lurer på om ikke dette er et PR stunt fra Mario's side, he he. Han liker å ha oppmerksomheten retta mot seg, og ble snytt for deltagelse i årets tour. Synd hvis han mener alvor og legger opp, er jo en vanvittig god spurter. Nå skal vi ikke glemme resten av Aqua Sapone heller da, de er unike når det gjelder å dra opp spurten for kapteinen sin.

Jepp, Mario er snadder. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...