Gå til innhold

Spise på Grunerløkka


punkyB

Anbefalte innlegg

Hvis du bor/er i Oslo og trenger et sted å spise ta deg en tur til Grunerløkka ! Det kryr av bra steder hvor man kan spise god mat for en forh. billig penge. Jeg nevner feks. Delikatessen, Coma , riverside , Sult +++

Nyt det !! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kartoffel

Coma - genialt, om enn ikke så veldig billig! (Men du må bestille fisk, altså.)

Ellers har Helt Rått noen supre 3-retters menyer med bla. uhorvelig mange kjempegode sushi-biter for nesten ikke penger i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coma - genialt, om enn ikke så veldig billig! (Men du må bestille fisk, altså.)

Ellers har Helt Rått noen supre 3-retters menyer med bla. uhorvelig mange kjempegode sushi-biter for nesten ikke penger i det hele tatt.

Helt Rått har jeg ikke vært - så det får jeg prøve en gang.

Enig med deg om fisken på Coma - den er bra !! :-))

200 kr for en hovedrett og 100 for forrett synes jeg er akseptable priser - men kanskje ikek billeig nei ... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Helt Rått har jeg ikke vært - så det får jeg prøve en gang.

Enig med deg om fisken på Coma - den er bra !! :-))

200 kr for en hovedrett og 100 for forrett synes jeg er akseptable priser - men kanskje ikek billeig nei ... *S*

I overkant av 200 for hovedrett er nok mer middel-klasse/øvre middelklasse i Oslo (?) Du får vel ikke Michelin-stjerner for det, men det er veldig mange bra alternativer.

Mucho Mas (masse meksikansk for godt under 100-lappen) er vel ganske billig.

Jeg synes Helt Rått er billig også (du må trilles ut etter å ha spist for ca 130.)

Ellers har jo løkka også fått McDonalds da! Det er jo også billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg snakket med fortalte om et sted hvor du kunne lage ditt eget te-krus el...og hente det etter noen dager - et spistested/kafé el. - hørt noe om det? Mente det var på den kanten, hvor nå den kanten er...jeg vet hvor Sentrum Politistasjon er! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg snakket med fortalte om et sted hvor du kunne lage ditt eget te-krus el...og hente det etter noen dager - et spistested/kafé el. - hørt noe om det? Mente det var på den kanten, hvor nå den kanten er...jeg vet hvor Sentrum Politistasjon er! *s*

Sorry - jeg også har hørt om det - men aner ikke hvor det er dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry - jeg også har hørt om det - men aner ikke hvor det er dessverre!

Det må vi jo finne ut!!!!!!!!!!!!!!!!

SKRIIIK! vil dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coma - genialt, om enn ikke så veldig billig! (Men du må bestille fisk, altså.)

Ellers har Helt Rått noen supre 3-retters menyer med bla. uhorvelig mange kjempegode sushi-biter for nesten ikke penger i det hele tatt.

Basse og jeg hadde vår første date på Coma... *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basse og jeg hadde vår første date på Coma... *fnis*

En medvirkende årsak til det bra resultatet kanskje !!?? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En medvirkende årsak til det bra resultatet kanskje !!?? *S*

Kanskje det kanskje :o) Men jeg var jo så sjenert at jeg sjeldent kikket opp fra glasset mitt, så jeg husker ikke hvordan det var der, da. Hehe.

Hvorfor har vi ikke vært der siden, tro...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Ei jeg snakket med fortalte om et sted hvor du kunne lage ditt eget te-krus el...og hente det etter noen dager - et spistested/kafé el. - hørt noe om det? Mente det var på den kanten, hvor nå den kanten er...jeg vet hvor Sentrum Politistasjon er! *s*

Jeg også har hørt om det. Har sett hvor det er, men aner ikke adressen. Skulle nok klart å finne det hvis jeg gikk en tur der en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har hørt om det. Har sett hvor det er, men aner ikke adressen. Skulle nok klart å finne det hvis jeg gikk en tur der en dag...

Det er ganske lett å finne dit - ligger i Helgesensgt. - den går rett nedenfor Birkelunsparken - og er tverrgate til den gata som trikken går i , hva nå den enn heter. Ligger akkurat på hjørnet der *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har hørt om det. Har sett hvor det er, men aner ikke adressen. Skulle nok klart å finne det hvis jeg gikk en tur der en dag...

...sammen med meg og unga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...