Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, design

Det blir nærmest en smakssak... Jeg synes det er mest fornuftig at man starter med det første innlegget. Begge deler er lett å ordne teknisk, så det kan jo bli opp til de brukerne som svarer på dette innlegget.

Det er nå også en ny link på "100 nyeste" og "Nye fra utvalgte" som åpner de nyeste i eget vindu. Fint om noen kan teste den og gi tilbakemelding.

Det blir nærmest en smakssak... Jeg synes det er mest fornuftig at man starter med det første innlegget. Begge deler er lett å ordne teknisk, så det kan jo bli opp til de brukerne som svarer på dette innlegget.

Det er nå også en ny link på "100 nyeste" og "Nye fra utvalgte" som åpner de nyeste i eget vindu. Fint om noen kan teste den og gi tilbakemelding.

Ja, den har jeg brukt hele tiden - for å slippe det røde feltet over her - ser teit ut at jeg holder på å leser om sykdommer hele dagene! *s*

Da stemmer jeg for flisas forslag - at man ved å klikke på "Se tråd" kommer inn i tråden på det aktuelle innlegget, ikke startinnlegget som nå - og at hele trådlista kommer opp i venstreramma.

Da stemmer jeg for flisas forslag - at man ved å klikke på "Se tråd" kommer inn i tråden på det aktuelle innlegget, ikke startinnlegget som nå - og at hele trådlista kommer opp i venstreramma.

*smaske, nusse*

Annonse

Linkene Nye fra utvalgte og Vis i eget vindu er bare fantastisk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...