Gå til innhold

Pop-up


mrxx

Anbefalte innlegg

Er det noen som leser de helvetes pop-up'ene? Jeg klikker de vekk så fort de hopper opp (trykker bare på ett hvitt felt på siden her).

Jeg har ingen aning om hva som står der en gang, gidder ikke bruke tiden her inne på dette.

Det jeg ikke skjønner er at noen vil betale DOL for noe som kanskje ikke leses i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har vel sikkert en teori om at vi legger merke til hva det er reklame for, og at det lagres i underbevisstheten vår. Det er jo ikke store inntrykket vi trenger før det prentes inn (jfr. diskusjonen om gjemt reklameklipp i filmer som gikk for en del år tilbake.)

Men nei; jeg leser de ikke. Men jeg har lagt merke til at den nettopp er byttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

De har vel sikkert en teori om at vi legger merke til hva det er reklame for, og at det lagres i underbevisstheten vår. Det er jo ikke store inntrykket vi trenger før det prentes inn (jfr. diskusjonen om gjemt reklameklipp i filmer som gikk for en del år tilbake.)

Men nei; jeg leser de ikke. Men jeg har lagt merke til at den nettopp er byttet ut.

Det med rekalmeklipp som skal påvirke underbevisstheten har vist seg ikke å virke likevel, det var en s k hoax, dvs spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det med rekalmeklipp som skal påvirke underbevisstheten har vist seg ikke å virke likevel, det var en s k hoax, dvs spøk.

Det skremte ganske mange, og besto av et 24 del sekunds bilder som blinket over skjermen og vile påvirke personen som så det. Problemet er at hjernen ikke er så kjapp i oppfatningen, og ikke lagrer slikt på en måten. Hjerneforskere beroliget de fleste den gangen for 30 år siden, men det er en seiglivet myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skremte ganske mange, og besto av et 24 del sekunds bilder som blinket over skjermen og vile påvirke personen som så det. Problemet er at hjernen ikke er så kjapp i oppfatningen, og ikke lagrer slikt på en måten. Hjerneforskere beroliget de fleste den gangen for 30 år siden, men det er en seiglivet myte.

men jeg har nå likevel fått med meg følgende: det har vært reklame for SOS barnebyer, Foreldre og Barn og nå et eller annet med kosmetikk. Og jeg lukker reklamen med en gang. Det fester seg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skremte ganske mange, og besto av et 24 del sekunds bilder som blinket over skjermen og vile påvirke personen som så det. Problemet er at hjernen ikke er så kjapp i oppfatningen, og ikke lagrer slikt på en måten. Hjerneforskere beroliget de fleste den gangen for 30 år siden, men det er en seiglivet myte.

å snakk for dæ sjøl! :-)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

å snakk for dæ sjøl! :-)=

He-he,

du klarer altså å oppfatte et bilde på 1/24 del sekund ? da kan du få jobb her, her oppfattes ingenting om dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he,

du klarer altså å oppfatte et bilde på 1/24 del sekund ? da kan du få jobb her, her oppfattes ingenting om dagen :-)

Jeg ser også ting som er skrevet mellom linjene jeg! imponert? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel sikkert en teori om at vi legger merke til hva det er reklame for, og at det lagres i underbevisstheten vår. Det er jo ikke store inntrykket vi trenger før det prentes inn (jfr. diskusjonen om gjemt reklameklipp i filmer som gikk for en del år tilbake.)

Men nei; jeg leser de ikke. Men jeg har lagt merke til at den nettopp er byttet ut.

Jeg har ikke sett hva det reklameres for en gang jeg, fordi jeg ser ikke inn i ruta når det popper opp. Jeg har såvidt oppfattet noen kryss, men vet ikke hva det er.

Hadde jeg laget reklame så hadde jeg ikke laget det på en sånn måte som dette. Til høyre her nå ser jeg det reklameres med C-vitaminer, så den har en viss effekt, uten at jeg kommer til å kjøpe det for det.

Men jeg er generelt lite påvirket av reklame, selv om vi alle blir det i mer eller mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg ser også ting som er skrevet mellom linjene jeg! imponert? *s*

Enkelte ser ting som ikke står der også....

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett hva det reklameres for en gang jeg, fordi jeg ser ikke inn i ruta når det popper opp. Jeg har såvidt oppfattet noen kryss, men vet ikke hva det er.

Hadde jeg laget reklame så hadde jeg ikke laget det på en sånn måte som dette. Til høyre her nå ser jeg det reklameres med C-vitaminer, så den har en viss effekt, uten at jeg kommer til å kjøpe det for det.

Men jeg er generelt lite påvirket av reklame, selv om vi alle blir det i mer eller mindre grad.

Ser ikke en eneste pop-up jeg, ikke reklamen her ellers heller.;-)

Bruker Pop-upstopper, og NIS 2002 (Norton Internet Security).:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett hva det reklameres for en gang jeg, fordi jeg ser ikke inn i ruta når det popper opp. Jeg har såvidt oppfattet noen kryss, men vet ikke hva det er.

Hadde jeg laget reklame så hadde jeg ikke laget det på en sånn måte som dette. Til høyre her nå ser jeg det reklameres med C-vitaminer, så den har en viss effekt, uten at jeg kommer til å kjøpe det for det.

Men jeg er generelt lite påvirket av reklame, selv om vi alle blir det i mer eller mindre grad.

vi er iallefall kvitt den stirrende babyen som dukket opp i rammen over. Den var irriterende den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...