Gå til innhold

SierDuDet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, det kommer litt ann på hvordan jeg ser ut i disse drømmene dine.

Det er her to muligheter:

1.

Jeg mistenker nemlig at den du egentlig drømmer om er Altman, men du tror av en eller annen grunn at det er meg.

Så hvordan ser jeg ut? Vi må jo nesten få klarlagt det her en gang for alle.

2.

Det er selvsagt den mest åpenbare forklaringen. Jeg er en sånn Freddie Krueger skikkelse som klarer å infiltrere drømmene deres, men i stedet for å drepe dere i beste Freddi stil, så heller min oppførsel i drømmene i retninga av.. ja, du gjettet riktig, pleasure.

Men hvis du forklarer meg hvem du er så skal jeg fortelle deg hva jeg gjør i drømmene dine. Det er trossalt relativt mange hjerner jeg driver å infiltrerer sexuelt, natterstid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63904-sierdudet/#findComment-282975
Del på andre sider

Gjest Hemmelig beundrer...

Tja, det kommer litt ann på hvordan jeg ser ut i disse drømmene dine.

Det er her to muligheter:

1.

Jeg mistenker nemlig at den du egentlig drømmer om er Altman, men du tror av en eller annen grunn at det er meg.

Så hvordan ser jeg ut? Vi må jo nesten få klarlagt det her en gang for alle.

2.

Det er selvsagt den mest åpenbare forklaringen. Jeg er en sånn Freddie Krueger skikkelse som klarer å infiltrere drømmene deres, men i stedet for å drepe dere i beste Freddi stil, så heller min oppførsel i drømmene i retninga av.. ja, du gjettet riktig, pleasure.

Men hvis du forklarer meg hvem du er så skal jeg fortelle deg hva jeg gjør i drømmene dine. Det er trossalt relativt mange hjerner jeg driver å infiltrerer sexuelt, natterstid.

Hmm... tror ikke jeg skal gå noe særlig inn på _hva_ du gjør i drømmene mine, men det er liksom litt ... frustrerende!

Tror kanskje det har noe med innleggene dine å gjøre jeg, jeg blir så utroooolig fascinert! ;)

Men... tror nok ikke du vet hvem jeg er... Skriver ikke så mange innlegg her, jeg... Men leser alle andres innlegg, DET skal jeg love deg at jeg gjør! ;) Eneste fordelen med jobben det nesten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63904-sierdudet/#findComment-282992
Del på andre sider

Hmm... tror ikke jeg skal gå noe særlig inn på _hva_ du gjør i drømmene mine, men det er liksom litt ... frustrerende!

Tror kanskje det har noe med innleggene dine å gjøre jeg, jeg blir så utroooolig fascinert! ;)

Men... tror nok ikke du vet hvem jeg er... Skriver ikke så mange innlegg her, jeg... Men leser alle andres innlegg, DET skal jeg love deg at jeg gjør! ;) Eneste fordelen med jobben det nesten...

Jeg kjenner til det der. Får lest ett og annet innlegg selv når jeg jobber, selv om det selvsagt er veldig avhengig av hvor jeg jobber :)

Menmen.. håper ikke jeg skremmer livet av deg i drømmene dine, og at jeg ikke er like ille som godeste Freddie Krueger! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63904-sierdudet/#findComment-283003
Del på andre sider

Gjest Hemmelig beundrer

Jeg kjenner til det der. Får lest ett og annet innlegg selv når jeg jobber, selv om det selvsagt er veldig avhengig av hvor jeg jobber :)

Menmen.. håper ikke jeg skremmer livet av deg i drømmene dine, og at jeg ikke er like ille som godeste Freddie Krueger! :)

Hehe... hadde du skremt meg, hadde jeg vel ikke skrevet noe her i det hele tatt...

Tenkte bare å, ja... liksom... Dropper å gå noe nærmere inn på noe som helst!

Kos deg på jobb, så snakkes vi kanskje ved en senere anledning!? (Eller kanskje du dukker opp i natt også... ;)

Klem fra C

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63904-sierdudet/#findComment-283008
Del på andre sider

Hehe... hadde du skremt meg, hadde jeg vel ikke skrevet noe her i det hele tatt...

Tenkte bare å, ja... liksom... Dropper å gå noe nærmere inn på noe som helst!

Kos deg på jobb, så snakkes vi kanskje ved en senere anledning!? (Eller kanskje du dukker opp i natt også... ;)

Klem fra C

I dag er jeg faktisk ikke på jobb, men hjemme :)

Nå skal jeg slap off med litt Black Adder på DVDen, og så skal jeg se om jeg endelig kan klare å kare meg ned på treninga. Må komme igang igjen nå.

Men du får kose deg på jobb, så ser jeg deg i det minste i din drøm i natt :)

Hva står Cèn for? :)

*Klem T.*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63904-sierdudet/#findComment-283045
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...