Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Hvorfor skal man fortsette å kjempe mot mål man egentlig ikke vil nå? hvorfor ikke bare seile sin egen sjø, og se hva som skjer?

Burde jeg gi opp psyk-timene? la andre som er villige til å samarbeide, som virkelig vil noe her i livet, få plassen min?

det ser jo ikke ut til at jeg kommer noen vei, så...

Vil jo ikke stå i vein for de som virkelig trenger hjelp!

Fortsetter under...

Skrevet

hva for noe mål ?

Å leve.. eller no.

Gjest trrrish
Skrevet

Å leve.. eller no.

hjelps, hvis du har tenkt å ta livet av deg, må du da hvertfall ikke slutte i timene!!!! da trenger du dem mer enn noen annen

Skrevet

hjelps, hvis du har tenkt å ta livet av deg, må du da hvertfall ikke slutte i timene!!!! da trenger du dem mer enn noen annen

Jeg trenger jo ingen timer, når ikke psyken kommer noen vei med meg, ikke tar meg seriøst, og hun alikevel regner med at jeg klarer meg fra høsten av alene..

Gjest klem til deg
Skrevet

For det første er det din oppgave å konsentrere deg om å bli frisk, ikke bekymre deg over de som venter på psykolog/psykiater-time.

Og hvis du først skal tenke samfunnsøkonomisk og sosialt, så er det beste for resten av oss at du fortsetter behandlingen, for at behandlingen du allerede har mottatt ikke skal være bortkastet, og for at du kan bli frisk og gi noe tilbake senere (som foreldre, ektefelle, arbeidstaker, skattebetaler, nabo eller hva det er du vil være..)

Annonse

Gjest calestia
Skrevet

Du har da ikke gått til psyken så lenge, har du det?

Hvis du synes du trenger mer tid på deg, enn frem til høsten, ,må du si så..

Psyker leser ikke tanker..

Du må selv gjøre en innsats, som å være ærlig, osv osv..

klemz

Set Abominae
Skrevet

Du må bare kjempe og kjempe og kjempe etc....

Så kommer du ut av det (tror jeg).

Dø kan man gjøre hver dag, så det kan vente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...