Lionn Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Jeg lurer på om jeg skal gi blanke faen i cambridge og minus på kontoen og drikke meg sørpe full i kveld? Jeg stikker til ungenes oldemor på besøk hvert øyeblikk (Hiiii ha!), så send meg en sms. Gjerne med tips om hvordan få tak i penger. 0 Siter
Melaisa Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Jeg skal til byn i dag. Kanskje på kino, i alle fall på pub og nye bedre forsetter på mandag osv...... Vi kan kanskje ta en tur på Strandkaien? 0 Siter
Lionn Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Skrevet 17. juli 2002 Jeg skal til byn i dag. Kanskje på kino, i alle fall på pub og nye bedre forsetter på mandag osv...... Vi kan kanskje ta en tur på Strandkaien? Ja, jeg kan jo selge meg for et par hundrelapper. 0 Siter
Melaisa Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Ja, jeg kan jo selge meg for et par hundrelapper. Om det blir såpass... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.