Lillelurven Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Vælkommen hjæm. Blei det masse fesk? Æ og Bea har kaffesjalabaisa i dag, og snakka om kor kos det blir når du kommer ei hælg. Har du fått pakke i posten? :-)) Min e ødelagt, trur æ må følg dett xæmpel. Får se om det blir litt msn i kveld,e på nætt nu,men det e nåkka mystisk på gang hær..... Klæm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63960-solsikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Som sagt sambo spurte når han skulle fly meg til Leknes*s* Det var selvsagt baktanker med det, han vil nemlig på flytur til Sverige neste helg. Også er det ikke sikkert barnevaktene er kommet hjem til da. Så om jeg drar til deg ei helg, kan han dra på flytur ei helg:) Gleder meg til å treffe Bea ja:) Har jo tross alt bare møtt tre dolere i RL jeg*s* Håper du kommer på msn om du er online da:o) Blir her vel til klokka er ett så må jeg køye. Stor klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63960-solsikke/#findComment-283583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelurven Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Som sagt sambo spurte når han skulle fly meg til Leknes*s* Det var selvsagt baktanker med det, han vil nemlig på flytur til Sverige neste helg. Også er det ikke sikkert barnevaktene er kommet hjem til da. Så om jeg drar til deg ei helg, kan han dra på flytur ei helg:) Gleder meg til å treffe Bea ja:) Har jo tross alt bare møtt tre dolere i RL jeg*s* Håper du kommer på msn om du er online da:o) Blir her vel til klokka er ett så må jeg køye. Stor klem Sambo kom nettopp hjem fra jobb,er her bare snarlig. Og msn liker meg ikke, får ikke logga på..... Du vet det bare er å komme, sørg bare for at vi er hjemme:-) og det er vi ikke før etter den 19 august, helga deretter, rundt den 16 passer ypperlig.Og som sagt, sambo drar den 30.8, vi kan jo ha barnevakt her...... Eller ha jentekveld:-) 1.helga i sept. reiser vi vekk igjen, også tenkte jeg på å komme til Bodø å kjøpe litt høst/vinter klær*s* Christian er enten fullpakka av pollenallergi,eller forkjølelse, må dra han med til legen.Akkurat nå for tiden er det "Nei" til alt vi foreslår, *sukk*. Men,det blir vel bedre tider. La sambo din ta seg den helga, du vet du får ei her:-) Skreiver mail/meld. i morgen. Skal på kaffebesøk og handletur. Skvise visakortet til siste bloddråpe, og litt til. Hælvetes plass vi bor på, ikke noen stilige pensko å oppdrive:-) Ja, du over helga, om jeg har penger, skulle jeg gjerne hatt deg til å kjøpe noe, om ikke butikken kan sende det i oppkrav. Sånn når du engang skal inn til byen. Mer om det siden..... Nattaklem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63960-solsikke/#findComment-283591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Sambo kom nettopp hjem fra jobb,er her bare snarlig. Og msn liker meg ikke, får ikke logga på..... Du vet det bare er å komme, sørg bare for at vi er hjemme:-) og det er vi ikke før etter den 19 august, helga deretter, rundt den 16 passer ypperlig.Og som sagt, sambo drar den 30.8, vi kan jo ha barnevakt her...... Eller ha jentekveld:-) 1.helga i sept. reiser vi vekk igjen, også tenkte jeg på å komme til Bodø å kjøpe litt høst/vinter klær*s* Christian er enten fullpakka av pollenallergi,eller forkjølelse, må dra han med til legen.Akkurat nå for tiden er det "Nei" til alt vi foreslår, *sukk*. Men,det blir vel bedre tider. La sambo din ta seg den helga, du vet du får ei her:-) Skreiver mail/meld. i morgen. Skal på kaffebesøk og handletur. Skvise visakortet til siste bloddråpe, og litt til. Hælvetes plass vi bor på, ikke noen stilige pensko å oppdrive:-) Ja, du over helga, om jeg har penger, skulle jeg gjerne hatt deg til å kjøpe noe, om ikke butikken kan sende det i oppkrav. Sånn når du engang skal inn til byen. Mer om det siden..... Nattaklem Jentekveld hadde jo vært tingen:) Kjekt å ikke ha sambo der også da*s* Hvitvin, god musikk og masser av snop*s* Barnevakt er jo også greit. Kan jo komme to turer også vet du, jeg som har eget fly*s* Når samboen din er borte kan jeg ta meg en tur og kanskje en tur før det. Har så lyst på en tur bort fra ungene skjønner du. Mye bedre med andre sine, for de kan man levere tilbake når man er lei*s* Gleder meg til mail. Kommer vel på nett igjen i 12-1 tiden. Må bare få eldstemann ut av huset først*s* Vi tastes Stor Bamsekoseknuseklem ps: handler gjerne for deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63960-solsikke/#findComment-283602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.