Gå til innhold

forgiftning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elvin1365380353

Valium, Imovane og alkohol skal ikke kombineres. I hvilken anledning spør du?

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for denne henvendelsen til Doktor Onlines klinikk.

Nå har jeg ødelagt 4 ferieturer til syden. Samboeren min drikker alt for mye når vi reiser til syden. Så starter det på flyplassen da. Fortsetter på flyet, og kjøper inn på flyet. Så holder jeg på helt til jeg er skikkelig full. Går da og legger meg, og antagelig har jeg i tankene at nå må jeg sove godt, så tar jeg en masse tabeletter. Så kommer jeg meg ikke opp dagen etter, og da kommer samboeren min med mat og alkohol til meg. Helt til jeg er så sløv at jeg nesten ikke kommer meg hjem til Norge. Blitt liggende i 2 uker på denne måten. Det er helt forferdelig, og jeg vil ikke til syden sammen med samboeren min lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63961-forgiftning/#findComment-283842
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...