Gå til innhold

har DU et godt forslag ??


puh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Kjærlighet (Sissel Kyrkjebø)

Hjertets Lys (Anne Grete Preus) Teksten finner du her, litt ned på siden: http://home.online.no/~kirdahle/artikler/poesi/love.htm

Eller, selv om den har svensk og ikke norsk tekst: "Det vackraste" av Cecilia Vennersten. Teksten finner du her: http://hem1.passagen.se/lildi/cecilyr.htm

Nydelige sanger:)

Har både hørt Kjærlighet og Det vackraste sunget i kirkebryllup og det var til å få gåsehud av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bryllupet vårt hadde vi 'Så skimrande var aldrig havet' med Göran Fristorp, 'Man kan inte äga varann' med Björn Afzelius, 'Du og eg' med Bjørn Eidsvåg og 'Vi vandrar saman' med Olav Stedje.

Men vi er fornuftige mennesker og giftet oss ikke i kirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...prøver å få noter til noen av dem. Jeg har enda ikke bestemt meg helt , men det var godt å få flere alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...prøver å få noter til noen av dem. Jeg har enda ikke bestemt meg helt , men det var godt å få flere alternativer.

Er du sikker på at sanger/musiker/organist trenger noter?

I vårt bryllup ble "Det vackraste" sunget og spilt uten at de hadde behov for noter. NB! Organisten akkompagnerte solisten på el-orgel, ikke kirke-orgel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at sanger/musiker/organist trenger noter?

I vårt bryllup ble "Det vackraste" sunget og spilt uten at de hadde behov for noter. NB! Organisten akkompagnerte solisten på el-orgel, ikke kirke-orgel! :-)

Jo , han trenger nok det , iallefall etter hva han selv sier .

Dessuten trenger jeg dem , da det er vanskelig å bestemme seg når jeg ikke er helt sikker på hvordan de forskjellige går. Desverre vil jeg bare få 15 min ca sammen med organisten på forhånd så det nytter lite om han kan det hvis jeg bommer.

Grumle , grumle :Pokkers brud som ikke gir mer enn 2 ukers varsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo , han trenger nok det , iallefall etter hva han selv sier .

Dessuten trenger jeg dem , da det er vanskelig å bestemme seg når jeg ikke er helt sikker på hvordan de forskjellige går. Desverre vil jeg bare få 15 min ca sammen med organisten på forhånd så det nytter lite om han kan det hvis jeg bommer.

Grumle , grumle :Pokkers brud som ikke gir mer enn 2 ukers varsel.

Kan du ikke bare laste dem ned fra nettet og/eller høre låtene i en musikk-forretning, slik at du der kanskje kan finne ut hvilken som passer deg og din stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...