Gjest snop Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 hei jeg trenger virkelig svar på mitt spørsmål. nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre! har konstante smerter i magen og har vært på utallige undersøkelser. rør både her og der! koloskopi, ultralyd,CT, og i sept tok jeg gastroskopi, og ingenting ble funnet. mine symptomer er: vondt i hø side opp mot ribbeina, oppblåst mage, slimete avf og sort avføring, kvalme, diare,ofte feber, og jeg går ned i vekt, og har ikke matlyst. jeg var på legevakta for 1 måned siden og tok avførings prøve, og det ble påvist blod i avf. etter dette tok jeg da koloskopien og ingenting ble funnet. jeg har veldig ofte sort avf, nesten hver dag nå!! men alikevel blir det ikke funnet noe som helst! og jeg tar ikke jerntabletter eller spiser noe som kan foråsake dette. legen min sier at han ikke kan gjøre noe mer så han ga meg noen tabletter som heter "surmontil". de hjalp litt i begynnelsen, men nå hjelper de ikke. de gir meg bare bivirkninger. jeg blir så dårlig til tider at jeg nesten ikke orker å stå opp. hva skal jeg gjøre???? klarer ikke mer!! jeg trenger HJEEELP!!!! ps. så dårlig at man må ha visa eller master card for å få svar fra legene!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63984-mage-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.