Gå til innhold

Mage smerter!

Anbefalte innlegg

hei jeg trenger virkelig svar på mitt spørsmål. nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre! har konstante smerter i magen og har vært på utallige undersøkelser. rør både her og der! koloskopi, ultralyd,CT, og i sept tok jeg gastroskopi, og ingenting ble funnet. mine symptomer er: vondt i hø side opp mot ribbeina, oppblåst mage, slimete avf og sort avføring, kvalme, diare,ofte feber, og jeg går ned i vekt, og har ikke matlyst. jeg var på legevakta for 1 måned siden og tok avførings prøve, og det ble påvist blod i avf. etter dette tok jeg da koloskopien og ingenting ble funnet. jeg har veldig ofte sort avf, nesten hver dag nå!! men alikevel blir det ikke funnet noe som helst! og jeg tar ikke jerntabletter eller spiser noe som kan foråsake dette. legen min sier at han ikke kan gjøre noe mer så han ga meg noen tabletter som heter "surmontil". de hjalp litt i begynnelsen, men nå hjelper de ikke. de gir meg bare bivirkninger. jeg blir så dårlig til tider at jeg nesten ikke orker å stå opp. hva skal jeg gjøre???? klarer ikke mer!! jeg trenger HJEEELP!!!!

ps. så dårlig at man må ha visa eller master card for å få svar fra legene!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63984-mage-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...