Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det du spør om huset ditt blir? Tro?

Tja... man kommer langt med tro, håp og kjærlighet, men jeg mistenker at du akkurat har stått opp og fortsatt er i drømmeverdenen, du også?

Noen av oss sover og drømmer fæle drømmer, mens andre får ikke sove og ei heller drømt.

Sleng over noen gode vibber dah, for svarte!

*s*

Noen av oss sover og drømmer fæle drømmer, mens andre får ikke sove og ei heller drømt.

Sleng over noen gode vibber dah, for svarte!

*s*

Jeg har mange gode viber, de bare gjemmer seg veldig godt i dag.

Men du, hvorfor trenger du gode viber? Hva driver du med? Selger du huset i frykt for at terrorpolitiet i framtiden vil gjennomsøke huset etter spor, eller hadde innlegget ditt ingenting med verken terror eller salg av hus å gjøre?

Jeg har mange gode viber, de bare gjemmer seg veldig godt i dag.

Men du, hvorfor trenger du gode viber? Hva driver du med? Selger du huset i frykt for at terrorpolitiet i framtiden vil gjennomsøke huset etter spor, eller hadde innlegget ditt ingenting med verken terror eller salg av hus å gjøre?

Skal _kjøpe_ hus!

Wiiiiiiiii!!

Man gir ikke frist om man _selger_ hus vettu *sukk*

Nei, det er nok du som ikke er helt våken enda ;)

Skal _kjøpe_ hus!

Wiiiiiiiii!!

Man gir ikke frist om man _selger_ hus vettu *sukk*

Nei, det er nok du som ikke er helt våken enda ;)

Jeg har aldri sagt at jeg er våken! :)

Du får ha lykke til med huskjøpet, da!

Jeg føler på meg at huset er deres i løpet av få timer, og mine følelser viser seg ofte å være mer enn vanlige føleles.

Et snev av synskhet har alltid vært vanlig i min familie.

Annonse

Jeg har aldri sagt at jeg er våken! :)

Du får ha lykke til med huskjøpet, da!

Jeg føler på meg at huset er deres i løpet av få timer, og mine følelser viser seg ofte å være mer enn vanlige føleles.

Et snev av synskhet har alltid vært vanlig i min familie.

Sier Du Det?!! :-)))

Takk for de langt innesittende vibbene *s*

Annonse

Nå er det bare 1 time igjen! Lykke til! :-)

*krysser fingre*

Takker Amiga, men vi fikk det ikke :(

Men skal prøve å finne et ENDA bedere ett shå :)

De ville ha mindst hundretusen mere for det, men det synes jeg ikke det var verd ;)

ha-ha, nå kan de sitte med skjegget i postkassen, for det vil nok ta tid før de får et bedere bud.

*s*

200 000,- under prisantydning var kanskje litt optimistisk? Du får trøste deg med at det sikkert var mye galt med huset, og at det er et annet hus som er ment for deg!

Hei,

Nei, det var faktisk ikke så veldig gale å gå to hundre under antydningen. Megleren sa de hadde bmmet litt og tatt vel litt hardt i. Etter hvert hadde de sett ting og tang som burde utgjøre en billigere pris.

Et bud som var hundre tusen under vårt hadde ikke blitt god tatt, men det var en god stund siden det budet hadde gjeldt.

:) jada, det er nok et bedere hus som er ment for osss :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...