Lillelurven Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 God morgen! Jeg har for 1.gang i mitt liv nappet øyenbryn, og selv om det var litt vondt, ble det temmelig bra. Bare synd jeg må fortsette nå...... Javisst, kom flere helger du, det er ikke alle forunt å ha en egen pilot! Men hvitvin, vel jeg får være glad du snakker alkohol i det hele tatt:-) Har forresten ei flaske stående, vi drikker minimalt med hvitvin, kan faktisk ikke huske sist gang*s* Mail, ehm, joo,den kommer. :-) Må bare få i meg noen kaffekopper først! Gnelderbikkja holdt meg våken, det er som å ha en ekstra baby i hus. *sukk* Ha en fin morgen. Klæm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64009-solsikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Kjempe kjekt med egen pilot Kan jo komme når som helst bare været er bra*s* Ja du skal være glad jeg snakker alkohol*s* Jeg holder på å lære meg å like vin og den jeg foreløbig kan drikke uten å få brekninger er seniorita. Hmmm du skjønner når hensikten ikke er å drikke seg drita lenger, men faktisk nyte alkoholen må jeg eksprimentere meg fram:o) Jeg er stuptrøtt... logga meg ikke av nettet før i tre tia i natt og selvsagt våkna eldstejenta når jeg akkurat var sovna. Også våkna jeg 0730 når sambo kom hjem også ringte vekkeklokka kl 0900. Var å handla klær til eldstemann, er så irritert at jeg vurderer å sende protest mail til disse kjedene. Buksene er jo så smale i livet at de er beregnet på personer fra Somalia (sitat fra en butikkansatt) Ikke akkurat riktig for min sønn som er så alt for glad i mat Men fant i alle fall til slutt to bukser, en joggebukse og en villmarksbukse. Det fikk greie seg. Hadde ikke råd til noe mere. Men når de nå sansynligvis blir borte til langt over helga så spørs det bare om det ikke blir for lite. Men, men ingenting å gjøre med det nå. Vi tastes etterhvert, har ett spm til deg skjønner du. Skal skrive om det i mail*s* For å stille nysgjerrigheten din litt så handler det om ett danmarkscruise til 1400 kroner med flybiletter tur/retur. Et tilbud jeg fikk i posten i dag. Men desverre er det en ulempe med hele greia, i alle fall for deg*s* Men mer om det i mail i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64009-solsikke/#findComment-283989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.