Gå til innhold

En annen patetisk figur...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

..en utlending denne gangen, og kanskje den mest oppskrytte komikeren gjennom tidene må jo rett og slett være Jerry Seintfelt.

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg likte showet "Seinfelt", morsomt var det, men det var utelukkende pga Georg og Kramer. Jeg tror faktisk aldri jeg har ledd av denne talentløse, såkalte komikeren.

Enda verre enn hans replikker og hans karakter i showet må jo være hans stand up show. Jeg har hatt den smertefulle opplevelse og en gang se et slikt show av han (ikke live, altså..) og makan til tulling skal man vel lete lenge etter der han står og smiler enda mer fårete enn Mr Kalvik (nevnt nedenfor..).

Utrolig at denne fyren er å regne som en av verdens beste talk show folk, mens vi i Norge har geniale stand up artister som omtrent må slite med å få til pålegg på brødskiva..

Nei, takke meg til nordmenn, han svensen som så tragisk omkom i en bilulykke for et par år siden, og gamle gode Eddie Murphi, samt Dice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg skrekkelig uenig med deg, men så har jeg sett ett helt show live også, det kan jo ha noe med det å gjøre.

Men Dennis Leary er uten tvil den råeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg skrekkelig uenig med deg, men så har jeg sett ett helt show live også, det kan jo ha noe med det å gjøre.

Men Dennis Leary er uten tvil den råeste!

Nja... Dennis Leary kan være morsom, det skal jeg være helt enig med deg i, men jeg synes Andrew Dice Clay slår han. Han kan kanskje bli litt vel vulgær, og det går litt for mye i det samme om man har hørt flere av han talkshow, men morsom er han, det er helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SynderISommersol

Jerry er akkurat min type humor. Den verbale humoren i Seinfeld var helt konge.

Måten de gjorde narr av folk på, var akkurat sånn som jeg har lyst til å gjøre det selv.

Eddie Murphy "Raw" er også en absolutt favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jo, der er jeg jammen enig med deg. Seinfeld selv var ikke morsom, men de andre figurene gjorde serien bra.

Men var det ikke Seinfeld som skrev manuskriptet til serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...