Gå til innhold

Klez viruset


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Er det mulig å forhindre dette viruset å komme i posten hele tiden?

Og når man førsten har fått det, er man infisert og sender det muligens videre selv om man har slettet det?

Hvorfor kommer det igjen og igjen etter at jeg la til en ny kontakt i adresseboka? har andre det på maskinen for at det kan spres?

*lurer veldig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert en som har deg i adresseboka si som har infisert maskin.

Hvis du ikke har åpnet mailen er du trygg! Har du ikke antivirusprogram???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert en som har deg i adresseboka si som har infisert maskin.

Hvis du ikke har åpnet mailen er du trygg! Har du ikke antivirusprogram???

Helløu Amiga :)

Ja, jeg har antivirus program som finner og kverker viruset hver gang, men det er så irriterende at maskinen bare sier Sikshj og stopper helt opp for å spørre meg hva jeg vil gjøre med dette viruset hver gang.

Trodde dette viruset ville ødlegge maskinen på et vis, og man ikke fikk kverket det jeg?!

Jeg vet i alle fall hvem jeg la i adresseboka da dette begynte, så kanskje jeg burde be personen sjekke antivirusprogrammet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helløu Amiga :)

Ja, jeg har antivirus program som finner og kverker viruset hver gang, men det er så irriterende at maskinen bare sier Sikshj og stopper helt opp for å spørre meg hva jeg vil gjøre med dette viruset hver gang.

Trodde dette viruset ville ødlegge maskinen på et vis, og man ikke fikk kverket det jeg?!

Jeg vet i alle fall hvem jeg la i adresseboka da dette begynte, så kanskje jeg burde be personen sjekke antivirusprogrammet sitt?

Det har ikke noe med hvem du har i adresseboka di, men hvem som har deg i adresseboka si! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...