Gå til innhold

Hjelp, er jeg en nerd?


spirito

Anbefalte innlegg

Har fått en stygg mistanke om at jeg er skap-nerd. Dvs, det synes ikke utenpå, men har fått høre at jeg har meget sære interesser?

Sitter på nettet maaange timer (opptil 10 timer), hører på filmmusikk (score), digger Linux og ser den samme filmen 10 ganger uten å bli det spor lei.

Er jeg nerd?

Hva er din betegnelse på en nerd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • spirito

    17

  • SierDuDet

    14

  • Nikki

    3

  • birdie

    3

Mest aktive i denne tråden

Tja.. når jeg har gått av vakt om en times tid så har jeg vært på nettet i nær 8 timer. Jeg kommer sikkert til å stikke innom her i kveld også.

Filmer ser jeg også gang på gang, da selvsagt om filmene er gode. Gudfaren varer i nesten 10 timer, og jeg kommer nok rimelig sikkert opp i 10 ganger der også etterhvert, og De Mistenkte tør jeg ikke å tenke på hvor mange ganger jeg har sex.

Jeg kjenner ikke til Linux, så der skal jeg ikke uttale meg.

Jeg er uansett ikke en nerd, i hvertfall ville ingen som kjenner meg sagt at jeg var det. Noen sier til og med at jeg er Harry, men det er helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida - du bare lider av sommerslapphet! Det kreves litt mer for å være nerd.

Det skal sies at jeg er sånn ellers i året også *sukk* Fikk høre av en kompis at jeg er nerdete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første var ikke så ille, men Linux er for spesielt interesserte, ja - og de samme folka er gjerne oppslukt av film (helst scifi), og ligger tre-fire døgn i billettkø utkledd som en av rollefigurene.. Ringer det noen bjelle der, eller?

http://whatis.techtarget.com/definition/0,,sid9_gci212630,00.html

http://www.dlitz.net/pages/mystuff/singles/nerd/content.php (denne er ganske positiv, med unntak av det nederste avsnittet, da - "what are YOU"..)

http://inity.junik.lv/nerdlinks2.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. når jeg har gått av vakt om en times tid så har jeg vært på nettet i nær 8 timer. Jeg kommer sikkert til å stikke innom her i kveld også.

Filmer ser jeg også gang på gang, da selvsagt om filmene er gode. Gudfaren varer i nesten 10 timer, og jeg kommer nok rimelig sikkert opp i 10 ganger der også etterhvert, og De Mistenkte tør jeg ikke å tenke på hvor mange ganger jeg har sex.

Jeg kjenner ikke til Linux, så der skal jeg ikke uttale meg.

Jeg er uansett ikke en nerd, i hvertfall ville ingen som kjenner meg sagt at jeg var det. Noen sier til og med at jeg er Harry, men det er helt feil.

"De Mistenkte tør jeg ikke å tenke på hvor mange ganger jeg har sex."

Har fingrene hengt seg opp i det ordet? Det gjør mine av og til, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første var ikke så ille, men Linux er for spesielt interesserte, ja - og de samme folka er gjerne oppslukt av film (helst scifi), og ligger tre-fire døgn i billettkø utkledd som en av rollefigurene.. Ringer det noen bjelle der, eller?

http://whatis.techtarget.com/definition/0,,sid9_gci212630,00.html

http://www.dlitz.net/pages/mystuff/singles/nerd/content.php (denne er ganske positiv, med unntak av det nederste avsnittet, da - "what are YOU"..)

http://inity.junik.lv/nerdlinks2.html

*klingelingeling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De Mistenkte tør jeg ikke å tenke på hvor mange ganger jeg har sex."

Har fingrene hengt seg opp i det ordet? Det gjør mine av og til, nemlig.

Hehe, de har visst det. Det der var helt ubevisst...

Menmen.. man tenker vel på det i ny og ne, så det er vel ikke så rart at ordet spratt fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at jeg er sånn ellers i året også *sukk* Fikk høre av en kompis at jeg er nerdete...

neida. spesiell kanskje, men ikke nerdete. Skal du være nerdete må du mangle sosiale antenner og ikke bry deg om _noe_ annet enn de sære interessene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de har visst det. Det der var helt ubevisst...

Menmen.. man tenker vel på det i ny og ne, så det er vel ikke så rart at ordet spratt fram :)

Nei, det er ganske vanlig og heeeeelt naturlig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida. spesiell kanskje, men ikke nerdete. Skal du være nerdete må du mangle sosiale antenner og ikke bry deg om _noe_ annet enn de sære interessene dine.

Åh. Det var da enda godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, de har visst det. Det der var helt ubevisst...

Menmen.. man tenker vel på det i ny og ne, så det er vel ikke så rart at ordet spratt fram :)

Freudian slip, kalles det. *råflirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ganske vanlig og heeeeelt naturlig ;-)

Bra, eller så er det bare rett og slett jeg og du som er kåtere enn gjennomsnittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, eller så er det bare rett og slett jeg og du som er kåtere enn gjennomsnittet :)

Bør vi ikke gjøre noe med det da? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, eller så er det bare rett og slett jeg og du som er kåtere enn gjennomsnittet :)

tar man en søk på nickene deres de siste dagene, kan man jo begynne å lure... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vi ikke gjøre noe med det da? *s*

Jo, men du er jo så trofast at det ikke engang er noe poeng at jeg tenker på det.. er ikke vandt til slike trofaste damer, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...