Gå til innhold

Gi bort klær og kjøkkenutstyr til fattighuset?


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hei! Jeg driver og flytter for tida, og har 1000 esker med serviser, glass i alle fasonger og farger, noe møbler og en god del klær som jeg skla kvitte meg med. Har ikke tenkt til å ha så mye forskjellig, men et komplett servise - så kjøper en del nytt + at jeg har fått mye nytt.

Så det jeg lurer på er om jeg kan gi det til fattighuset i Oslo? Alt er like fint, og ikke mer enn 1 år gammelt.

I følge media så er det en del familier som lever dårlig, og dte hadde sikkert vært hyggelig å fått nytt kjøkkenutstyr og klær til tenåringene? Har blant annet en enkelseng og en dobbelseng (begge i børsta furu). Og som sagt en del klær som hører hjemme i "tenårene".

Og i stedet for å kaste det, så kan jeg gi det bort til folk som trenger det... Gir ikke til loppemarked.

Skal jeg ringe dem og høre eller, hvordan gjør jeg det?

Bedre enn på kaste det eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...