Gå til innhold

Jenter og sæd


cocacola

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp innledet mitt første seksuelle forhold, og har oppdaget et par ting som jeg ikke hadde forutsett. Jeg og min kjæreste snakker mye og åpent rundt og om sex, og jeg føler at vi er hundre prosent ærlige med hverandre. Likevel, til tross for denne åpenheten, føler jeg innimellom det er veldig flaut å få sædavgang. Min kjæreste forsikrer meg gjentatte ganger om at det ikke er noe problem for henne, og hun finner ingenting ubehagelig i min sædavgang, men jég gjør det.

Jeg har kommet på meg selv, og henne og begge ganger med dette som mål. Hun har hatt orgasme før meg, og jeg nyter såklart å se henne ha det bra. Og hun forsikrer meg om at det er omvendt også. Hvorfor blir jeg da fremdeles flau når jeg kommer? Er det noen som har opplevd noe av det samme, eller noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å presisere et spørsmål til: hva slags forhold har dere jenter til sæd? Er det helt ok? Er det helt greit at mannen kommer over dere, f. eks? Er det ingenting frastøtende ved det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Det er jo dette som fører menneskeheten videre!! hehe... helt naturlig. Tror ikke det hadde blitt bedre hvis du skulle løpt på do hver gang det skulle gått for deg...? La det gå overalt, på deg, på henne, i henne (husk beskyttelse), og kanskje ha en rull med papir stående vedsidenav senga, sånn at det er enkelt å tørke av igjen etterpå... Jeg syns det er opphissende å se at det går for gutten min, samme som du syns det er bra å se at det går for jenta di...

Hvis hu sier det er helt åkei, er det vel ingenting å være bekymret for... hva skal du isåfall gjøre med det? slutte å ha sex?

Kan jo bruke kondom da, da kommer jo alt inne i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å presisere et spørsmål til: hva slags forhold har dere jenter til sæd? Er det helt ok? Er det helt greit at mannen kommer over dere, f. eks? Er det ingenting frastøtende ved det?

Hei. Ser du søker etter svar fra en kvinne. Jeg er en middelaldrende mann og synes at svaret fra Åsemor sier det meste.Fint at dere snakker sammen, men da synes jeg at du bør stole på at partneren din snakker ærlig og at du må slå deg til ro med det.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å presisere et spørsmål til: hva slags forhold har dere jenter til sæd? Er det helt ok? Er det helt greit at mannen kommer over dere, f. eks? Er det ingenting frastøtende ved det?

Nei, det er absolutt ikke ekkelt å se kjæresten min sprute. Gjerne på meg. Det er ganske opphissende å vite at det går for ham... da vet jeg på en måte at jeg har vært god.. hvis du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jasså?

Nei, det er absolutt ikke ekkelt å se kjæresten min sprute. Gjerne på meg. Det er ganske opphissende å vite at det går for ham... da vet jeg på en måte at jeg har vært god.. hvis du skjønner...

Er det ikke fælt om han kommer i ansiktet ditt heller?

Sprute i munn, OG i ansikt? Nedverdigende? Fler du deg ikke "brukt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nei igjen

Er det ikke fælt om han kommer i ansiktet ditt heller?

Sprute i munn, OG i ansikt? Nedverdigende? Fler du deg ikke "brukt"?

Om jeg føler meg brukt? ikke i det hele tatt, jeg vet jo at jeg ikke er det. Men jeg må innrømme at jeg liker bedre at han gjør det i meg... det er mer ømt og sånn... men det er jo artig om han tar det på meg også... så lenge jeg vet at jeg ikke blir brukt er ikke det noe ekkelt. Jeg driver da ikke med sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Åsemor sa, dette er det som fører livet vidre, og du har ikke noe å være redd for. Det nydeligste jeg vet om å se når kjæresten min får utløsning.. Samme hvor det er..Jeg har også suget han til han kommer noen ganger og det er utrolig spennende.. :)

De fleste venninene mine syntes heller ikke sæd er noe ekkelt.. mens noe som er helt naturlig..

Jeg syntes du burde snakke nøye med dama di og fortelle hva du føler..Kanskje det løser seg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jasså?

Om jeg føler meg brukt? ikke i det hele tatt, jeg vet jo at jeg ikke er det. Men jeg må innrømme at jeg liker bedre at han gjør det i meg... det er mer ømt og sånn... men det er jo artig om han tar det på meg også... så lenge jeg vet at jeg ikke blir brukt er ikke det noe ekkelt. Jeg driver da ikke med sånt!

DVS. at du lar han gå utover ansiktet ditt, og synes det er artig, greit eller litt ekkelt, men gjør det for hans skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville bare si meg enig i det meste av det som er blitt sagt. Jeg syns det er deilig å se på når kjæresten min kommer, da vet jeg at han har det deilig han og. Det at han kommer på meg gjør meg ingenting, bortsett fra i ansiktet. Akkurat det syns jeg er litt ekkelt, og når venninnene mine snakker om å svelge sæden når de suger kjærestene sine stiller jeg meg uforstående til det, men det er jo meg da. Vi er jo alle forskjellige, men hvis jenta di sier at hun ikke har noe problem med at du kommer på henne så får du bare stole på det hun sier. Gjør du ikke det plager du jo bare deg selv til ingen nytte....

Kos deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville bare si meg enig i det meste av det som er blitt sagt. Jeg syns det er deilig å se på når kjæresten min kommer, da vet jeg at han har det deilig han og. Det at han kommer på meg gjør meg ingenting, bortsett fra i ansiktet. Akkurat det syns jeg er litt ekkelt, og når venninnene mine snakker om å svelge sæden når de suger kjærestene sine stiller jeg meg uforstående til det, men det er jo meg da. Vi er jo alle forskjellige, men hvis jenta di sier at hun ikke har noe problem med at du kommer på henne så får du bare stole på det hun sier. Gjør du ikke det plager du jo bare deg selv til ingen nytte....

Kos deg:-)

jeg hadde vel det problemet og i begynnelsen.. regner med at det er litt vanlig jeg...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Hei!

Ville bare si meg enig i det meste av det som er blitt sagt. Jeg syns det er deilig å se på når kjæresten min kommer, da vet jeg at han har det deilig han og. Det at han kommer på meg gjør meg ingenting, bortsett fra i ansiktet. Akkurat det syns jeg er litt ekkelt, og når venninnene mine snakker om å svelge sæden når de suger kjærestene sine stiller jeg meg uforstående til det, men det er jo meg da. Vi er jo alle forskjellige, men hvis jenta di sier at hun ikke har noe problem med at du kommer på henne så får du bare stole på det hun sier. Gjør du ikke det plager du jo bare deg selv til ingen nytte....

Kos deg:-)

Ja, kvinner er forskjellige med hensyn til dette. Du liker ikke tanken på å skulle få sæød i munnen. Det er lett å forstå og bør respekteres. Derimot har du glede av å se at det går for vennen din, og du har heller ikke noe mot at han lar sæden komme på deg. Ja, det er da bra, hvorfor på liv og død ha den i munnen ? Hva andre måtte mene om dette er deres sak, ikke din.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...