Gå til innhold

I Stil think about you, do you think about me?


Gjest John Doe

Anbefalte innlegg

Gjest John Doe

Hei!

I 1997, på høsten var jeg på Gran Canaria, å der var det ei på ca min alder, jeg var da 14! Å hu var så sinnsykt pen! så begynnte hu å prate med meg, å jeg var jævlig sjenert den gang, å det er en lang historie. Som endte elendig:(

Hu har/hadde langt lyst hår, lyseblå vakkre øyne, høy, tynn.. antageligvis fra østlandet et sted! har navn, men kan ikke skrive det, da blir vel innlegget slettet..

men det går ikke en dag uten at jeg tenker på hu og savner hu! jeg lurer på hvem du er og hvor du er nå.. og om jeg noengang treffer deg igjen. Håper virkelig det.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest John Doe

At du ikke ringer eller SMSM'er vel ! Du har jo navnet.

Jeg har bare fonrnavnet, ikke etternavn eller adresse, å det er veldig mange som heter det i norge.. så det går ikke, har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...