Gå til innhold

Nyoppdaget selvinnsikt....


MsSophie

Anbefalte innlegg

.....å havne på byen på en onsdag med påfølgende nachspiel for så å komme subbende hjem klokka 14 neste dag.....DET er definitivt aktiviteter jeg har blitt for gammel for.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke det at du har blitt for gammel, såffi. Det er bare det atte du gjør det altfor sjeldent nå til dags! Du er rett og slett ute av trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at du har blitt for gammel, såffi. Det er bare det atte du gjør det altfor sjeldent nå til dags! Du er rett og slett ute av trening.

Så med det mener du at jeg egentlig burde ta meg en bytur allerede i kveld igjen, for å holde formen oppe liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med det mener du at jeg egentlig burde ta meg en bytur allerede i kveld igjen, for å holde formen oppe liksom?

Njaaa...du bør kanskje komme deg _litt_ før du drar utpå igjen, men i morraettermiddag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njaaa...du bør kanskje komme deg _litt_ før du drar utpå igjen, men i morraettermiddag kanskje?

Ja vi får satse på at ingen av mine "dårlige" venner ringer i kveld, jeg har en anelse om at jeg er lett å lede;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondeanger?

Enkelte ting burde en kanskje ha latt være, på den andre siden - det er vel akkurat de tingene som gjøre livet verdt å leve ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte ting burde en kanskje ha latt være, på den andre siden - det er vel akkurat de tingene som gjøre livet verdt å leve ;-)

Ja, nettopp. Jeg angrer sjelden på ting jeg har gjort, men kan erge meg over mye jeg ikke gjorde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp. Jeg angrer sjelden på ting jeg har gjort, men kan erge meg over mye jeg ikke gjorde :-)

Ja akkurat nå sitter jeg å angrer ørlite granne på et par ting jeg avsto fra.

Faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat nå sitter jeg å angrer ørlite granne på et par ting jeg avsto fra.

Faen!

Var han kjekk? Det var selvsagt en mann med i bildet? :-)

Har du ikke angrefrist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han kjekk? Det var selvsagt en mann med i bildet? :-)

Har du ikke angrefrist?

Jeg svarer bekreftende på alle dine påstander og spørsmål....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer bekreftende på alle dine påstander og spørsmål....;-)

Da må du rette opp den lille tabben din snarest mulig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...