Gå til innhold

Når du finner et lik i gangen din....


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

.....selv om det "bare" er av en fugl, og det er så fullt av larver at det er ekkelt, da er det vel på tide å bli litt mer husmor?

Faen det var en kvalm opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde en sånn kvalm opplevelse her om morran jeg også.

Jeg hørte et skikkelig leven ute på terrassen. En hel haug med gærne skjærer, som herjet og slåss om et eller annet.

Da jeg åpnet terrassedøra forvsant fuglepakket, og der under bordet lå det en halvspist trost! Innvollene lå spredd utover hele terrassen! Fytti helvete, det var stygt ass. Jeg lurte jo fælt på hva jeg skulle gjøra av all dritten, og hvordan jeg skulle få det opp.

Akkurat der og da hadde jeg ikke tid til å gjøre noe som helst,for jeg skulle på jobb, så jeg måtte bare la helvete ligge inntil videre.

Da jeg kom hjem var hele fuggærn borte, det eneste som lå igjen var en hel haug med fjær, og et par fuglebein oppå hagebordet. Skjærene hadde nok hatt seg litt av et festmåltid.

Æsj ass.

Men hvordan har du greid å _ikke_ oppdage liket før det ble fullt av larver da? I gangen? _Inne_ i huset? Har jeg forstått det riktig? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelurven

Hadde en sånn kvalm opplevelse her om morran jeg også.

Jeg hørte et skikkelig leven ute på terrassen. En hel haug med gærne skjærer, som herjet og slåss om et eller annet.

Da jeg åpnet terrassedøra forvsant fuglepakket, og der under bordet lå det en halvspist trost! Innvollene lå spredd utover hele terrassen! Fytti helvete, det var stygt ass. Jeg lurte jo fælt på hva jeg skulle gjøra av all dritten, og hvordan jeg skulle få det opp.

Akkurat der og da hadde jeg ikke tid til å gjøre noe som helst,for jeg skulle på jobb, så jeg måtte bare la helvete ligge inntil videre.

Da jeg kom hjem var hele fuggærn borte, det eneste som lå igjen var en hel haug med fjær, og et par fuglebein oppå hagebordet. Skjærene hadde nok hatt seg litt av et festmåltid.

Æsj ass.

Men hvordan har du greid å _ikke_ oppdage liket før det ble fullt av larver da? I gangen? _Inne_ i huset? Har jeg forstått det riktig? ;-)

He,he det lurte mamma også på....

Det var jo en guffen lukt, bare det atte kattene har dritkassen sin der...og den tømmes heller ikke så ofte...og dette var under et bord, langt under ei trapp, hvor vi sjelden ferdes*s*

Dessuten, jeg misliker _sterkt_ å dra fram møbler og ting når jeg liksom vasker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på åssen fugl det er det. Er det en spurv så er deet ingen fare. Er det en struts eller ørn eller lignende , DA er det på tide å ta seg sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(utropstegn)

Det er litt mer overbevisende på den måten.

Jeg er motstander av utropstegn, selv om det sniker seg inn et og annet iblant. Men det er høyst ufrivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...