Gå til innhold

Det er så kjipt...


Cmoo

Anbefalte innlegg

Flott å høre, og det er stort sett ikke før 2 eller 3 gangen du ser det at du begynner å merke antydninger til ereksjon og orgasmeproblematiken.

Det er fint du likte den, og var jeg deg ville jeg kjøpt den boksen med hele pakka. På DVD!

Det er fordeler med denne boksen, ikke bare det at man får med nye kule ting, men filmen er pusset opp og i kronologisk rekkefølge, sammenlignet med den første utgaven da man hele tiden går fram og tilbake i tid.

Genialt :)

Jeg må vel først kjøpe meg en DVD-spiller, men så kommer vi sikkert til å hamstre gode filmer etterhvert. En venninne av meg har haugevis av DVD-filmer, og vi lånte de + spilleren hennes en gang hun var bortreist noen uker. Skal si vi fikk kjørt oss =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal du jo snart se 24 i evigheter, tenk på alt du går glipp av da!

Men de andre går jo glipp av noe moroere da.

(Atig med adjektivbøyninger, hehe... tror jeg finner meg en øl jeg).

Det er sant, det er sant...

Men du - på den 24-siden jeg ikke ville smugtitte på, finnes det resymé av episodene der? Jeg gikk jo glipp av forrige...*hulke enda mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, det er sant...

Men du - på den 24-siden jeg ikke ville smugtitte på, finnes det resymé av episodene der? Jeg gikk jo glipp av forrige...*hulke enda mer*

Jepp, fyldig resymé.

Av alle episodene. Jeg har selvsagt smugkikket, men du klarer sikkert å stå imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fyldig resymé.

Av alle episodene. Jeg har selvsagt smugkikket, men du klarer sikkert å stå imot.

Hmm..har du linken? Jeg skal prøve å styre musa =)

En gang jeg skulle sjekke navnet til en skuespiller i Glamour, kom jeg over resymé av alle episodene, og selv om jeg ikke følger med i serien, ble jeg så nysgjerrig på å finne ut av hvem som hadde dødd i en episode at jeg leste meg gjennom et halvt år omtrent. Det var litt traumatisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..har du linken? Jeg skal prøve å styre musa =)

En gang jeg skulle sjekke navnet til en skuespiller i Glamour, kom jeg over resymé av alle episodene, og selv om jeg ikke følger med i serien, ble jeg så nysgjerrig på å finne ut av hvem som hadde dødd i en episode at jeg leste meg gjennom et halvt år omtrent. Det var litt traumatisk..

http://www.fox.com/24/

Du får la gubben styre musa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel først kjøpe meg en DVD-spiller, men så kommer vi sikkert til å hamstre gode filmer etterhvert. En venninne av meg har haugevis av DVD-filmer, og vi lånte de + spilleren hennes en gang hun var bortreist noen uker. Skal si vi fikk kjørt oss =)

Det er fint, og da kan jeg låne av deg etterhvert! Helt genialt! :)

:)

Faen, jeg er småfull, jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...