Gå til innhold

gjorde jeg det riktige?


smurf78

Anbefalte innlegg

spilte et spill over nett med en gutt på 15 idag (er selv 23). Han fortalte at venninna hans snart er 13 og er sammen med en gutt på 26 år. Det er jo ulovlig (iallefall om de har sex). Og hvem vet hva slags tanker en26-åring som er sammen med en på 13 har i hodet.

Jeg råda han til å si fra til foreldrene til jenta (når han var sikker på at det var sant).

gjorde jeg det rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gjorde du absolutt. Det er IKKE normalt at en 26-åring er sammen med en 13-åring. Det er.....fælt og unormalt, og den fyren kan ikke være helt god...

Bra du sa fra! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Hmm. hadde det ikke vært en idé å snakke med paret først?

Vanskelig å vite hva som er rett å gjøre, skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde du absolutt. Det er IKKE normalt at en 26-åring er sammen med en 13-åring. Det er.....fælt og unormalt, og den fyren kan ikke være helt god...

Bra du sa fra! :o)

Klart du gjorde det riktige. Jeg hadde vært kjempeglad dersom datteren min hadde vært i den situasjonen og noen hadde fortalt meg det.

Er heldigvis i den situasjonen at datteren min liker jevnaldrene gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du gjorde rett.

26 og 13 er jo det komplette vannvidd, og fyren burde hatt en kule.

Har er garantert nordlending eller fra et eller annen sted som begynner på indre... eller ei bygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Ja, du gjorde rett.

26 og 13 er jo det komplette vannvidd, og fyren burde hatt en kule.

Har er garantert nordlending eller fra et eller annen sted som begynner på indre... eller ei bygd.

Næmen så hissig vi er på morgenkvisten, da:) Har du hatt en fæl drøm igjen, kjære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmen så hissig vi er på morgenkvisten, da:) Har du hatt en fæl drøm igjen, kjære?

Neida, jeg er da ikke hissig! :)

Hissig? Jeg husker ikke hva jeg skrev over, en gang. Men du har rett i at det er på morgenkvisten for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...