Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillelurven

Hei, tilstanden her i huset er akkurat nå, lettere hysterisk

:-) mamma stresser for 17 stykker, skulle tro det var et kongelig bryllup.Jeg finner ikke hårklemmene mine, og ungen hyler, fordi faren drar ut:-)

Jo, bare ring *s*

Det er egentlig det letteste, fordi jeg blir til og fra, nå som jeg endelig har fått nettet tilbake. Håper jeg, i dag slå det også krøll på seg, og telenor fant i samme slengen de kunne kunne sette opp prisene!!!!!

Ehm, mulig jeg er premenstruell også, litt, bare litt......'

Vel, etter 22.00 ca, er jeg nok tilgjengelig og passe tilregnelig *s*

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64142-lillelurven/#findComment-285212
Del på andre sider

Hei, tilstanden her i huset er akkurat nå, lettere hysterisk

:-) mamma stresser for 17 stykker, skulle tro det var et kongelig bryllup.Jeg finner ikke hårklemmene mine, og ungen hyler, fordi faren drar ut:-)

Jo, bare ring *s*

Det er egentlig det letteste, fordi jeg blir til og fra, nå som jeg endelig har fått nettet tilbake. Håper jeg, i dag slå det også krøll på seg, og telenor fant i samme slengen de kunne kunne sette opp prisene!!!!!

Ehm, mulig jeg er premenstruell også, litt, bare litt......'

Vel, etter 22.00 ca, er jeg nok tilgjengelig og passe tilregnelig *s*

Klæm

Da ringer jeg etter 22 :) Om du heller vil ta det på nett rop*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64142-lillelurven/#findComment-285262
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...