Gå til innhold

endometriose-IVF


acu

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er midt i mitt andre IVF- forsøk og håper nå at egget vil feste seg for det gjorde det ikke forrige gang. Kan årsaken til at det ikke fester seg være at jeg har endometriose ?

Stemmer det at hvis jeg blir gravid så vil jeg bli kvitt endometrisen og at det blir lettere for meg å bli gravid siden på naturlig måte ?

Håper på svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Vi kjenner ikke helt til hva som er sammenhang mellom endometriose og barnloshet. En mulighet er at egget ikke fester seg. Stort sett er det gode sjanser for graviditet med IVF, saa lykke til.

En graviditet bedrer endometriose, men det er risiko for at den kommer tilbake naar mensen kommer igjen etterpaa. Det kan vaere lurt aa amme saa mensen ikke kommer for man onsker ny graviditet. Mange klarer aa bli gravide

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...