Gå til innhold

Mtgghestene kommer.....


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Så er tiden kommet. Mygghestene har funnet veien inn på soverommet. Med bløte klask svirrer de omkring oppe ved taket når jeg skal sove. Jeg kan kjenne de lange beina stryke over meg når de flyr forbi.

Og hva gjør jeg? Jo, jeg hyler på gubben og gjemmer meg under dyna. Jeg hater disse ekle vesnene som ser ut som abnorme mygg. I det hele tatt hater jeg insekter når de blir på størrelse med fugler. Insekter skal være små og helst ikke synes når jeg klasker til dem med avisen. Jeg vil ikke høre at de går i oppløsning.

*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Har du hørt den deilige knaselyden når du tråkker på en kakkerlakk? *knas*

Jeg slutta å tråkke på dem etter at det gikk opp for meg hvor seigt innholdet var. Helvetes jobb å vaske det bort, masser av proteinkliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kan fruen muligens - hvis det skulle passe seg sånn - nedlate seg til å forklare en uvitende sjel hva en mygghest er?!

Regner med det ikke er en hesterase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Kan fruen muligens - hvis det skulle passe seg sånn - nedlate seg til å forklare en uvitende sjel hva en mygghest er?!

Regner med det ikke er en hesterase.

Joda det er en hesterase....hehe..hører til pygmehestene som flyr. Og er i slekt med Pegasus... den var det sus over gitt.

Den kalles også for stankelbein, ser ut som ei diger mygg uten stikkeredskap. Visste du ikke det *rister på hodet av retz's uvitenhet*. Ei diger slapp mygg med lange føtter. Skjønner du nu????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Kan fruen muligens - hvis det skulle passe seg sånn - nedlate seg til å forklare en uvitende sjel hva en mygghest er?!

Regner med det ikke er en hesterase.

"Langskankmygg" heter det der jeg kommer fra:-)

...og oversatt til østlandsk blir det noe sånt som "mygg med lange føtter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Joda det er en hesterase....hehe..hører til pygmehestene som flyr. Og er i slekt med Pegasus... den var det sus over gitt.

Den kalles også for stankelbein, ser ut som ei diger mygg uten stikkeredskap. Visste du ikke det *rister på hodet av retz's uvitenhet*. Ei diger slapp mygg med lange føtter. Skjønner du nu????????

Jadda, de er snodige dyr. Vi kaller dem enten stankelbein eller peikefot. De er ganske lette å få tak i da, vettu, bare å grabbe tak i et av beina. Det hender man sitter igjen med bare foten, men da er det bare å prøve på nytt. Du klarer det nok til slutt! :-)

*Oppmuntrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Jadda, de er snodige dyr. Vi kaller dem enten stankelbein eller peikefot. De er ganske lette å få tak i da, vettu, bare å grabbe tak i et av beina. Det hender man sitter igjen med bare foten, men da er det bare å prøve på nytt. Du klarer det nok til slutt! :-)

*Oppmuntrer*

Ett og ett bein ,,,,ellers takk. Jeg knovler dem sammen i et papir om jeg er nødt til å kverke dem selv.

*enda mere grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ett og ett bein ,,,,ellers takk. Jeg knovler dem sammen i et papir om jeg er nødt til å kverke dem selv.

*enda mere grøss*

Papir?! Går jo glipp av all moroa da! Rar du, Snoops. ;-)

Nå er snuppa og storebror reist avgårde, og det er deilig og fredelig her. Høvdingen er ute og spiller med en kompis, og her sitter jeg. Huset er ryddig og jeg er ajour med husarbeidet. Nå skal jeg ha meg et blås på balkongen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Papir?! Går jo glipp av all moroa da! Rar du, Snoops. ;-)

Nå er snuppa og storebror reist avgårde, og det er deilig og fredelig her. Høvdingen er ute og spiller med en kompis, og her sitter jeg. Huset er ryddig og jeg er ajour med husarbeidet. Nå skal jeg ha meg et blås på balkongen. :-)

Vi griller.

*løper ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta å tråkke på dem etter at det gikk opp for meg hvor seigt innholdet var. Helvetes jobb å vaske det bort, masser av proteinkliss.

Du bør unne deg litt knaselyd en gang iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

Jeg er redd for tre ting her i verden. Sånn virkelig livende redd. Det første er hvaler, så leger og deretter disse ekle vesenene, stankelbeinene. Selv kaller jeg de demoner.

Om en er i nærheten får jeg totalt panikk. Det begynner med at jeg fryser fullstendig, klarer ikke røre på meg i det hele tatt. Ettersom en nærmer seg starter jeg å hyperventilere, før jeg til slutt er helt i min egen verden.

Takk og pris for storebrødre og barske leilighetskamerater som kan fjerne de for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fruen muligens - hvis det skulle passe seg sånn - nedlate seg til å forklare en uvitende sjel hva en mygghest er?!

Regner med det ikke er en hesterase.

...forvokst mygg.. Hælvmeter over ryggtavla...minst.:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

...forvokst mygg.. Hælvmeter over ryggtavla...minst.:-O

Vet du tilfeldigvis hva myggens oppgave i livet er?

*Lurer fælt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du tilfeldigvis hva myggens oppgave i livet er?

*Lurer fælt*

...å skremme vettet av folk.. Noe annen funksjon vet jeg ikke om de har..:-\

F**n, de er fæle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

...å skremme vettet av folk.. Noe annen funksjon vet jeg ikke om de har..:-\

F**n, de er fæle....

Da tror jeg vi er enige om at mygg må ha blitt til ved en feiltagelse.

Faenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi er enige om at mygg må ha blitt til ved en feiltagelse.

Faenskap.

Ja, er enig. Hvem skal vi legge skylda på'a???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...