Gå til innhold

Allergi


nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oki, takk, men symptomene passer ikke helt. Kanskje allergi er en gal beskrivelse. Jeg får mageproblemer av 2-3 øl, en flaske rødvin gir meg total diarè. Trodde dette hadde med maten å gjøre, men det virker ikke sånn. Ikke passer det med allergi, ikke med cøliaki. Forhåpentligvis er det noe forbigående. Får teste med cognac, går ikke det tror jeg jeg hiver meg foran ølbilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk, men symptomene passer ikke helt. Kanskje allergi er en gal beskrivelse. Jeg får mageproblemer av 2-3 øl, en flaske rødvin gir meg total diarè. Trodde dette hadde med maten å gjøre, men det virker ikke sånn. Ikke passer det med allergi, ikke med cøliaki. Forhåpentligvis er det noe forbigående. Får teste med cognac, går ikke det tror jeg jeg hiver meg foran ølbilen.

Å hive deg foran ølbilen er vel noe drastisk...?

Sett heller inn korka fra vinflaska bak, og drikk opp vinen..;-)

*god bedring!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk, men symptomene passer ikke helt. Kanskje allergi er en gal beskrivelse. Jeg får mageproblemer av 2-3 øl, en flaske rødvin gir meg total diarè. Trodde dette hadde med maten å gjøre, men det virker ikke sånn. Ikke passer det med allergi, ikke med cøliaki. Forhåpentligvis er det noe forbigående. Får teste med cognac, går ikke det tror jeg jeg hiver meg foran ølbilen.

Kanskje du har fått en liten bakteriell ubalanse som gjør magen din overfølsom for sterke saker som alkohol jo er.

Prøv å ta deg noen dagers pause, drikk biola eller drikkeyoughurt, og prøv igjen neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du har fått en liten bakteriell ubalanse som gjør magen din overfølsom for sterke saker som alkohol jo er.

Prøv å ta deg noen dagers pause, drikk biola eller drikkeyoughurt, og prøv igjen neste helg.

Kanskje ikke så dumt tenkt, siden jeg bor i et land med ganske forskjellig bakterieflora enn Norge. Takk for den!

Pause? Fytti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så dumt tenkt, siden jeg bor i et land med ganske forskjellig bakterieflora enn Norge. Takk for den!

Pause? Fytti...

Hæ??..å du bor hen da?

Nysgjerrig jeg??...næææ...|-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ??..å du bor hen da?

Nysgjerrig jeg??...næææ...|-)

Utlandet. Du vil ikke tro hvor mye rare bakterier det er her. For ikke å snakke om alle utlendingene. De flyr rundt og hilser og smiler. De lurer ikke meg, jeg vet de bare venter på at jeg skal snu ryggen til, for så å lage pudding av hele nick. Ikke noe rasisisk ment altså, men herregud. Man blir helt redd av all denne vennligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlandet. Du vil ikke tro hvor mye rare bakterier det er her. For ikke å snakke om alle utlendingene. De flyr rundt og hilser og smiler. De lurer ikke meg, jeg vet de bare venter på at jeg skal snu ryggen til, for så å lage pudding av hele nick. Ikke noe rasisisk ment altså, men herregud. Man blir helt redd av all denne vennligheten.

Åå, så det er der du bor.. :-))

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...