Aina Maria Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei! Jeg er en kvinne på 27 år som føler en "vibrasjon" i venstre lunge nær midten av kroppen når jeg puster, nesten som om jeg hadde en fjær i lungen. Jeg la merke til dette første gangen for ca. 1 år siden, - ikke så lenge etter at jeg sluttet å røyke. Søsteren min sa "det er bare flimmerhårene dine som våkner til liv igjen..." Jeg slo meg til ro med den forklaringen da. Senere har jeg vært hos flere leger etter at lyden/følelsen har blitt sterkere. Alle legene sier det samme - de hører ingenting. Hos allergilegen fant de ingen allergi, og fortalte at jeg hadde en lungekapasitet over gjennomsnittet. Burde jeg ta røntgen av lungene? Har noen av dere tanker om hva dette kan skyldes? Jeg har hatt lungebetennelse 3 ganger i løpet av livet, og den ene legen mente jeg kanskje hadde en irritasjon som "helt sikkert forsvinner når været blir varmere". Det stemte dessverre ikke, - følelsen av å ha en fjær i lungene blir fortsatt sterkere. Jeg er redd, og vil vite hva som er galt. Vibrasjonen gjør sjelden spesielt vondt, men den er irriterende, den blir sterkere, og den er der alltid. Derfor blir jeg redd for at noe er alvorlig galt, men legene finner jo ingenting... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64174-fj%C3%A6r-i-lungene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.