Gå til innhold

Robert Stoltenberg må ha sett på Larkollen Camping.


manne

Anbefalte innlegg

For iallefall etpar av figurene i Borettslaget er å finne der. Iallefall Narvestad - han er jo som snytt ut av nesa på formannen Tore på Larkollen. Også hun fisefine dama med menneskeskrekk og bikkja - hun har trekk fra både Britt Lise og Lillegull. *s*

Hva tror dere? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ingenting, for jeg har aldri sett Larkollen. Men får du noe fart i BA-leserne?

Joda...Snille Melaisa har allerede scannet inn, mailet + lagt utklippet i en konvolutt. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme for noen uker siden og med den vinklinga ble Larkollen ganske humoristisk.

Akkurat det samme som vi mener...så det har blitt et "must see" på fredagskveldene. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...Snille Melaisa har allerede scannet inn, mailet + lagt utklippet i en konvolutt. *s*

+ puttet konvolutten i en postkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda...Snille Melaisa har allerede scannet inn, mailet + lagt utklippet i en konvolutt. *s*

Typisk melaisa. Hun er en engel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ puttet konvolutten i en postkasse.

WOW! Du er effektiv. Selv pleier det å gå en dag eller to før jeg får konvolutter i postkassene...hehehe

Du får forresten be Lionn spandere en øl på deg neste gang dere er ute. På den måten får hun betalt sin "gjeld" til meg og jeg min "gjeld" til deg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Du er effektiv. Selv pleier det å gå en dag eller to før jeg får konvolutter i postkassene...hehehe

Du får forresten be Lionn spandere en øl på deg neste gang dere er ute. På den måten får hun betalt sin "gjeld" til meg og jeg min "gjeld" til deg. :o)

Jada, jeg venter i spenning på lønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Du er effektiv. Selv pleier det å gå en dag eller to før jeg får konvolutter i postkassene...hehehe

Du får forresten be Lionn spandere en øl på deg neste gang dere er ute. På den måten får hun betalt sin "gjeld" til meg og jeg min "gjeld" til deg. :o)

birdie synes nok ikke jeg er så effektiv. Jeg har en genser til guttungen hennes liggende her.. Og her har den lagt siden i høst.

Det er selvsagt bare fordi han skal vokse i den først, den er str. 104. Eh....

Kanskje i morgen birdie (du finner vel denne meldingen...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...