manne Skrevet 19. juli 2002 Skrevet 19. juli 2002 Husk at du skal holde deg borte fra DOL! Dersom du ikke klarer å la være å trykke på linken som sender deg inn på DOL så unngå å lese innlegg som fører til at du bare _må_ svare. mvh 0 Siter
Solsikke Skrevet 19. juli 2002 Skrevet 19. juli 2002 hehehe, har du det sånn nå du? Velkommen etter*s* 0 Siter
manne Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Skrevet 19. juli 2002 hehehe, har du det sånn nå du? Velkommen etter*s* Jeg er jo liksom DOL-avvent nå etter at man må betale for alt... ..bare litt vanskelig å overholde siden det er så kjedelig overalt på nettet. *sukk* 0 Siter
manne Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Skrevet 19. juli 2002 Schizo? En aldri så liten påminnelse var på sin plass...og hvem bedre til å gi den enn meg? (Nå har jeg vært her inne i noen fattigslige få minutter..og allerede har jeg ergret meg grønn over pop-up'en som ikke noen av programmene mine klarer å knekke...*argh*) 0 Siter
Solsikke Skrevet 19. juli 2002 Skrevet 19. juli 2002 Jeg er jo liksom DOL-avvent nå etter at man må betale for alt... ..bare litt vanskelig å overholde siden det er så kjedelig overalt på nettet. *sukk* Det forstår jeg svært godt Ta deg innom en tur på fullthus.com å delta i assosiasjonstråden som er der*s* 0 Siter
Lionn Skrevet 19. juli 2002 Skrevet 19. juli 2002 En aldri så liten påminnelse var på sin plass...og hvem bedre til å gi den enn meg? (Nå har jeg vært her inne i noen fattigslige få minutter..og allerede har jeg ergret meg grønn over pop-up'en som ikke noen av programmene mine klarer å knekke...*argh*) Tingen er å slutte å ergre seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.