Gå til innhold

Anbefalte innlegg

thinkerbell
Skrevet

gudd mårning.

jeg er sulten, kan du lage en kake til meg?

Skrevet

*slenger over de siste to sconesene*

Liza, baker hun, da? :oÞ

thinkerbell
Skrevet

*slenger over de siste to sconesene*

Liza, baker hun, da? :oÞ

sant å si tror jeg de matlagings kunnskapene hennes ikke er verdt å skryte så veldig av.

*Gumler istede sconesene*

Skrevet

sant å si tror jeg de matlagings kunnskapene hennes ikke er verdt å skryte så veldig av.

*flire*

Godt dere har meg, da! Jeg er jo bare sååå dyktig. (Og så har de veldig greie ferdigblanda bakeposer på Rema..)

thinkerbell
Skrevet

*flire*

Godt dere har meg, da! Jeg er jo bare sååå dyktig. (Og så har de veldig greie ferdigblanda bakeposer på Rema..)

du er redningen!!!!!!!! :)))

gamla kommer snart.. hun må bare få på seg tøfflene. *dukker for slag*

Skrevet

du er redningen!!!!!!!! :)))

gamla kommer snart.. hun må bare få på seg tøfflene. *dukker for slag*

Ingen fare så lenge hun beholder dem på!

thinkerbell
Skrevet

Ingen fare så lenge hun beholder dem på!

*LOL*

menneh.. hvordan har madammen det i dag? åker du inn på søndag eller mandag?

Skrevet

men stakkar!!!!!!!! hva har skjedd?????

Hehehe.. det var ikke mer dramatisk enn at han snubla på asfalten utenfor her, og så tok han seg visst ikke for, gitt. :oO

Han har i alle fall ikke spor etter skrubbsår eller blåmerker andre steder enn på nese, kinn og leppe (og inni munnen, da..). Visste du at munnskader blør noe helt forjævlig, forresten? Which reminds me - jeg har visst en klesvask å henge opp..!

thinkerbell
Skrevet

Hehehe.. det var ikke mer dramatisk enn at han snubla på asfalten utenfor her, og så tok han seg visst ikke for, gitt. :oO

Han har i alle fall ikke spor etter skrubbsår eller blåmerker andre steder enn på nese, kinn og leppe (og inni munnen, da..). Visste du at munnskader blør noe helt forjævlig, forresten? Which reminds me - jeg har visst en klesvask å henge opp..!

stakkars lille mann......

gi han litt ekstra gotteri i morgen :)

Gjest Liza i London
Skrevet

jeg kan vel lage mat.!!

Grillet nettopp kyllinger til det ugjenkjennelige....men da de ble litt oppbløtt i vin, ble smaken OK...

Skrevet

stakkars lille mann......

gi han litt ekstra gotteri i morgen :)

Uff, ja - dersom han klarer å tygge det, da. Tipper det blir et par is, jeg. Ikke si noe til de på Foreldreforum, da. Eller, det ER jo lørdag i morgen..?

thinkerbell
Skrevet

jeg kan vel lage mat.!!

Grillet nettopp kyllinger til det ugjenkjennelige....men da de ble litt oppbløtt i vin, ble smaken OK...

*LOL*

thinkerbell
Skrevet

jeg kan vel lage mat.!!

sjekk mail!

thinkerbell
Skrevet

Uff, ja - dersom han klarer å tygge det, da. Tipper det blir et par is, jeg. Ikke si noe til de på Foreldreforum, da. Eller, det ER jo lørdag i morgen..?

ska holde helt kjeft jeg :)))

Gjest Liza i London
Skrevet

*LOL*

Er det meg du ler av????

* banker læs*

Gjest Liza i London
Skrevet

Klarer du å holde styr på bella??

thinkerbell
Skrevet

Er det meg du ler av????

* banker læs*

*melder loppa på rettskrivningskurs*....... oppstart i morgen klokken 07!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...