Gå til innhold

Bør jeg si ifra?


spirito

Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg en hybel som jeg antakeligvis bare skal leie i to måneder. Skal forhåpentligvis kjøpe egen leilighet i oktober.

Bør jeg si ifra til utleier at jeg ikke skal bo der mer enn to måneder? Da gidder de jo ikke leie ut til meg, da velger de vel heller noen andre..?

Cluet er jo å finne en hybel med 1 mnd. oppsigelsestid...

Men si ifra eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Du risikerer, som du sier, at huseier ikke vil leie til deg. Du får heller "ta en spansk en" når du "plutselig" må flytte tidligere enn forespeilet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sagt noe. Dessuten, vet du sikkert at du får deg leilighet når DU vil?

Du kan jo si at du fant en leilighet tidligere enn ventet når den tid kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Du risikerer, som du sier, at huseier ikke vil leie til deg. Du får heller "ta en spansk en" når du "plutselig" må flytte tidligere enn forespeilet:)

Det var det jeg tenkte også. Men er ikke det litt slemt da? men jeg må vel gjøre det sånn for å få noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Det var det jeg tenkte også. Men er ikke det litt slemt da? men jeg må vel gjøre det sånn for å få noe...

hmmm..gruble...NEI -det er ikke slemt. Jo, jeg skjønner hva du mener, hadde nok tenkt det samme som deg. På den annen side så må du tenke pådeg selv -og du betaler jo leie for den tiden og følger kontrakten med oppsigelsestiden osv. Typisk jente å ha dårlig samvittighet for "å lure" de stakkars hushaiene, tror du ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..gruble...NEI -det er ikke slemt. Jo, jeg skjønner hva du mener, hadde nok tenkt det samme som deg. På den annen side så må du tenke pådeg selv -og du betaler jo leie for den tiden og følger kontrakten med oppsigelsestiden osv. Typisk jente å ha dårlig samvittighet for "å lure" de stakkars hushaiene, tror du ikke;)

Jo, jeg tror igrunnen det ;-)

*glise ondt til alle hushaier og bane vei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Jo, jeg tror igrunnen det ;-)

*glise ondt til alle hushaier og bane vei*

Det var leksjon 1 i helgens bøllekurs:)

*sender et spakt, uskyldig og veeeldig blondt smil du kan bruke til oppsigelsen..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leksjon 1 i helgens bøllekurs:)

*sender et spakt, uskyldig og veeeldig blondt smil du kan bruke til oppsigelsen..*

*øver på å smile veeeldig søtt*

Du skjønner atte....*ro, ro til fiskeskjær*

*kjøpe dypblå linser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finn en arvtager

Nei, ikke si ifra, for da får du ikke leiligheten.

Vil du være litt mindre slem, kan du jo anstrenge deg litt for å finne noen som vil overta leiligheten etter deg, slik at huseier slipper en ny runde med utlysning osv. Men det er bare hvis samvittigeten din plager deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...