Gjest ikke undertegnet Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hei Jeg har smerter ovenfor og nedover mot testiklene. Spesielt hvis jeg må tisse eller har for mye sæd ("i tanken").Føler og ofte trang til vannlating uten at det kommer noe. smerten kan være så kraftig at jeg må ta meg sammen for å ikke vise det. Dette skjer takvis.Jeg har testet meg for diverse skjønnsykdommer hos lege og alle var negativ. Jeg hadde for noen måneder siden omtrent samme symptomer pluss at det sved veldig ved vannlating. Har ikke utflod. Det svir ikke nå. Den gangen fikk jeg medisin for klamydia.Jeg fikk medisin før jeg fikk testresultatene på grunn av lang ventetid på svar og mye smerter. Medisinen virket effektivt. Den gang hadde jeg sex med en annen partner som jeg tror har gitt meg en infeksjon, sannsynligvis på grunn av dårlig bruk av kondom. Har på grunn av dette brukt kondom med min nåværende partner utenom en gang. Trodde ikke jeg kunne få noe sånt når jeg brukte kondom, derfor følte jeg meg trygg. Nå har jeg tatt en aidstest og begynt uten kondom. Rundt samme tid fikk jeg disse symptomene igjen, men denne gangen uten svie. bare smerter som ligner på Betennelse i urinrøret. Er nå sendt videre til spesialist fra legen min som ikke finner noe galt. Har du noen ide om hva som kan være galt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64206-infeksjon-nedentil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.