Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en klem noen...alt raser sammen...har også skrevet noe på psykforumet....

Skrevet

*klem* ta kontakt med en lege eller psykolog for hjelp. Dette klarer du ikke alene. Ikke hold det for deg selv, del det med dine nære venner.

Skrevet

*klem* ta kontakt med en lege eller psykolog for hjelp. Dette klarer du ikke alene. Ikke hold det for deg selv, del det med dine nære venner.

ja jeg bør dra på legevakten etterpå...er bare så redd...vet ikke ka eg skal si...

Skrevet

ja jeg bør dra på legevakten etterpå...er bare så redd...vet ikke ka eg skal si...

Kjære Beib,

Hva med å skrive ut noe av det du har skrevet her (eller kopiere det ned) - så kan du vise dem det, uten at du behøver å si noe...?

*sender masse støtte*

*klem*

Skrevet

Kjære Beib,

Hva med å skrive ut noe av det du har skrevet her (eller kopiere det ned) - så kan du vise dem det, uten at du behøver å si noe...?

*sender masse støtte*

*klem*

har ikke skriver og knakk høyre hånd for uker siden...så eg kan ikke skrive,,,

Skrevet

*varm stor støtte klem*

Håper du får den hjelpen du trenger.

Det får du nok om du søker den.

Lykke til beib

Skrevet

har ikke skriver og knakk høyre hånd for uker siden...så eg kan ikke skrive,,,

hang in there!

*sender over en god klem*

Skrevet

hei venner sender deg mange varme klemmer som blir der for alltid så du bare kan ta dem frem når du trenger en klem.

*klemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...