Gå til innhold

Siden jeg sto opp har jeg...


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

-Sittet ved datamaskinen i to timer, hvorav mestparten av den tiden har blitt tilbrakt her på DOL.

-Røyket fem sigaretter og er nå tom. Dette er det eneste som nå inspirerer meg til å ta en dusj, slik at jeg kommer meg på butikken.

-Drukket tre bokser med cola light. Hadde drukket mer, men jeg gikk tom for dette også. Nok en grunn til å handle. At vi ikke har mat heller er en mindre detalj.

-Sendt 7 tekstmeldinger. Riktignok var de fleste av disse absolutt nødvendig for å planlegge dagen, men allikevel...

Denne avhengigheten :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg vært oppe like lenge som deg, men jeg har bedrevet dagen, til nå, med noe av det samme.

Bortsett fra at jeg i tillegg sitter og laster ned Prima Vera fra Kazaa :)

Du minte meg forresten på at jeg har glemt å røyke i dag, og det skal nå gjøres noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Nå har ikke jeg vært oppe like lenge som deg, men jeg har bedrevet dagen, til nå, med noe av det samme.

Bortsett fra at jeg i tillegg sitter og laster ned Prima Vera fra Kazaa :)

Du minte meg forresten på at jeg har glemt å røyke i dag, og det skal nå gjøres noe med!

Uff, jeg leder deg på ville veier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg leder deg på ville veier ;)

Neida, røyken var ok, men den er ikke så jævla god dagen derpå, av en eller annen merkelig grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Neida, røyken var ok, men den er ikke så jævla god dagen derpå, av en eller annen merkelig grunn...

Synes den er jævla god hele tiden, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er jævla god hele tiden, jeg :)

Jeg får prøve å ta en runk og se om røyken smaker bedre etter en slik økt.

Det skal man aldri se bortifra!

brb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...