Gå til innhold

Fin sang..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Tja, skader ikke å prøve!

Jeg har nettopp satt kroner på Brann, og vurderer å forankre meg foran tv som Brann fan nå i et par timer framover.

Går det ann og synke dypere? I think not...

Man kunne jo begynne å digge Finn Kalvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    38

  • tigertrollet

    14

  • Melaisa

    8

  • Wulfi

    3

Mest aktive i denne tråden

If I didn`t love you av tanya Tucker er bra , men det er vel bare meg som hører på sånn.... *ler*

Og så Fredrik Kempe med "Vincero" dah....*sukker henført*

Huff, nå holder jeg på å ødelegge mitt gode rykte på dol.

Jeg er ingen myk mann!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nostalgisk i dag.... Kanskje det bare er fyllenerver, men drit i det - last ned i lange baner.

Koselig å ha varierende musikk, og den ligger der ute og venter på oss.

Neida, har ikke fyllenerver eller noe som helst. Alt er egentlig fryd og gammen, og om noen timer skal jeg inn til byen og ta en kaffe.

Dvs, kaffe er selvsagt skalkeskjul - det blir øl på meg!

:)

Ja, jeg er ganske variert i min musikksmak, og bra er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med noen eksempler, da. Jeg vet nemlig ikke hva jeg skal laste ned?

"Sånn som oss" er min favoritt.

"Eg ser" var bra, men er blitt litt utslitt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, enig med du:) Men "Eg ser" er også en bra sang av bjørnen.

Vi får sjå, da vettu :)

Det er gøy å kunne laste ned litt. Min forrige maskin hadde 4.2 gb hd, så det ble dårlig med musikk etterhvert. Nå har jeg 60 gb, så nå har jeg plass til litt :)

Blitt no`på deg i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sånn som oss" er min favoritt.

"Eg ser" var bra, men er blitt litt utslitt nå.

Hmmm den førstnevnte finner jeg ikke, men den andre er på vei ned i et grusomt tregt tempo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kunne jo begynne å digge Finn Kalvik.

Nei, synker jeg så dypt bør jeg først som sist vurdere å hoppe ned fra et veldig høyt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm den førstnevnte finner jeg ikke, men den andre er på vei ned i et grusomt tregt tempo...

Jeg er ikke så god på å finne musikk på nettet, men den er ihvertfall på en CD som heter Allemannsland. Den hører jeg ofte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Vi får sjå, da vettu :)

Det er gøy å kunne laste ned litt. Min forrige maskin hadde 4.2 gb hd, så det ble dårlig med musikk etterhvert. Nå har jeg 60 gb, så nå har jeg plass til litt :)

Blitt no`på deg i helgen?

Måååååååå du minne mæ på mitt daue sexliv???? Skulle tro det sto i panna på mæ for en lege spurte mæ om sexlivet mitt også i dag;)

Har aldri prøvd å laste ned og brenne musikk -er helt grønn på det området. Kjøper hele i butikken til full pris..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måååååååå du minne mæ på mitt daue sexliv???? Skulle tro det sto i panna på mæ for en lege spurte mæ om sexlivet mitt også i dag;)

Har aldri prøvd å laste ned og brenne musikk -er helt grønn på det området. Kjøper hele i butikken til full pris..:)

Hmmm hva slags leger har du som spør deg om slikt? Ingen leger har spurt meg om sånt.. jaja, kul lege, eller så var det kanskje det at han prøvde seg på deg :)

Jeg kjøper også normalt musikk, men det er litt kult å laste ned musikk som man ellers ikke ville kjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Hmmm hva slags leger har du som spør deg om slikt? Ingen leger har spurt meg om sånt.. jaja, kul lege, eller så var det kanskje det at han prøvde seg på deg :)

Jeg kjøper også normalt musikk, men det er litt kult å laste ned musikk som man ellers ikke ville kjøpt :)

He, he, han er 62 år og har utført en operasjon på meg. Og det er vanlig å få et bedre sexliv etterpå, så han bare lurte;) Så jeg har mye å se frem til skjønner jeg *utålmodig glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he, han er 62 år og har utført en operasjon på meg. Og det er vanlig å få et bedre sexliv etterpå, så han bare lurte;) Så jeg har mye å se frem til skjønner jeg *utålmodig glis*

Har han gitt utført en opersjon på deg som vil gi deg bedre sexliv?

Går det ann?

Hva har han operert inn, om jeg tør spørre? En sånn kronisk virkende vibrator?

En buttplugg? Nei.. det er kanskje upraktisk å ha en sånn der inne til enhver tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Har han gitt utført en opersjon på deg som vil gi deg bedre sexliv?

Går det ann?

Hva har han operert inn, om jeg tør spørre? En sånn kronisk virkende vibrator?

En buttplugg? Nei.. det er kanskje upraktisk å ha en sånn der inne til enhver tid...

"som vil gi deg bedre sexliv?"

Jepp

"Går det ann?"

Jepp

"Hva har han operert inn, om jeg tør spørre?"

Titan

"En sånn kronisk virkende vibrator?"

Nei.. men du verden det hørtes...eh..

En buttplugg?

en vafforno? åh, der bak..nei.

Egentlig en morsom gjettelek det her *smil*

Det er nok ikke så spennende for andre det han har gjort, men poenget er -mindre smerter gir større nytelse (og, nei, det var ikke jomfruhinna..).

Skjønner at det ikke bel mye på deg sånn som du satt og tastet gresk i natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"som vil gi deg bedre sexliv?"

Jepp

"Går det ann?"

Jepp

"Hva har han operert inn, om jeg tør spørre?"

Titan

"En sånn kronisk virkende vibrator?"

Nei.. men du verden det hørtes...eh..

En buttplugg?

en vafforno? åh, der bak..nei.

Egentlig en morsom gjettelek det her *smil*

Det er nok ikke så spennende for andre det han har gjort, men poenget er -mindre smerter gir større nytelse (og, nei, det var ikke jomfruhinna..).

Skjønner at det ikke bel mye på deg sånn som du satt og tastet gresk i natt;)

Du har helt rett. Det ble fint lite på meg i natt! Menmen, sånt skjer og jeg er egentlig ikke ute etter å få noe akkurat nå heller :)

Men det er klart, man vet jo aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den av Bjørn Eidsvåg?

Dah

"hvis du ser på mine knær..."

... så begynner vi å nærme oss noe skikkelig her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...