Gå til innhold

Det er natt

Anbefalte innlegg

gnaffel-laffel

Det er natt. En naken jentekropp ligger i skogen. Hun holder hendene foran ansiktet for å skjule tårene som renner. Hun er ikke alene. Ved siden av henne, over henne, oppå henne er en mann. Naken. Gammel.

Jenta har kapitulert. Orker ikke mer. Hun lar mannen gjøre som han vil med henne. Mannen prøver å trenge inn i den slappe jentekroppen. Han har prøvd en stund allerede, men det er vanskelig og trangt. Han vender jentekroppen rundt. Prøver igjen, bakfra, deretter forfra igjen. Jenta hyler av smerte, men bare inni seg....kvalmen brer seg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64252-det-er-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gnaffel-laffel

Kjære lille venn!

Det er ikke så mye jeg har å si, annet enn at jeg gjerne vil gi deg en forsiktig klem.

Håper du har noen i RL som kan ta vare på deg når disse tankene kommer?

Klem fra Grete

Heisann!

Takk for svar og klem!

Jeg har ei psyk. som jeg kan snakke med...men...hm...dette er egentlig ikke noe å snakke om...så det går bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64252-det-er-natt/#findComment-287943
Del på andre sider

Heisann!

Takk for svar og klem!

Jeg har ei psyk. som jeg kan snakke med...men...hm...dette er egentlig ikke noe å snakke om...så det går bra!

Der tar du feil altså! Dette ER noe å snakke om!!! Du lurer hverken deg selv eller meg med slike skriverier! Men jeg har respekt for at du synes det er vondt og vanskelig å snakke om det, men det er jo noe helt annet!

Tenk litt på det. Kanskje du tør å fortelle psyken litt? Du har sikkert lest historiene til alle de som har våget å fortelle etter endeløs tvil, hvor forløsende herlig det er å få hjelp til alle de vonde tankene.

Think about it!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64252-det-er-natt/#findComment-288032
Del på andre sider

gnaffel-laffel

Der tar du feil altså! Dette ER noe å snakke om!!! Du lurer hverken deg selv eller meg med slike skriverier! Men jeg har respekt for at du synes det er vondt og vanskelig å snakke om det, men det er jo noe helt annet!

Tenk litt på det. Kanskje du tør å fortelle psyken litt? Du har sikkert lest historiene til alle de som har våget å fortelle etter endeløs tvil, hvor forløsende herlig det er å få hjelp til alle de vonde tankene.

Think about it!

Klem fra Grete :-)

Altså...poenget er at det jeg opplevde ikke var noe overgrep eller noe sånt. Det var bare et forferdelig tåpelig one-night-stand i meget beruset tilstand (men ikke såå berusa at jeg ikke kunne gjøre rede for meg). Han kunne jo ikke vite at jeg ikke ville, og jeg var bare feig...så...det jeg beskrev var reelt, men selve hendelsen var ikke så alvorlig som det kanskje kunne virke. Skjedd er skjedd....samme hvor mye jeg angrer kan jeg ikke gjøre noe med det nå.

Så helt ærlig så er ikke dette noe store greier... ikke for å bagatellisere noe, sånn som kanskje mange gjør. Det var bare en sånn teit fylleting som skjer...og som ble litt kjip pga ting jeg har opplevd tidligere.

Men takk for at du bryr deg :o) Setter veldig pris på det. Dette er et kjempefint forum!

Klemser fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64252-det-er-natt/#findComment-288925
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...