Gå til innhold

Alternativ frakt av IKEA-varer


morinor

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe noen hyller o.l. på Ikea, men bor i Nord-NOrge, så jeg må få det tilsendt. Ikea tar 36,5 % for frakt til oss, noe som jeg syns er ille. Vurderer derfor andre måter å få varene fraktet til oss på. Har noen sendt varer slik privat med f.eks. Linjegods, fått sendt det med et flyttebyrå e.l. Er det noe å spare på det?

Gode råd mottas med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler veeeeeldig på at dette blir billigere enn å kjøpe det i en butikk nær deg.

Skal kjøpe Ivar-hyller og det er ingen andre som selger tilsvarende hyller som har samme fleksibilitet. Skeidar har noe, men det er dyrere, samt at det ikke kan settes sammen med det vi har fra før. Andre møbelbutikker har bare helt enkle bokhyller samt digre skapseksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe svensk IKEA i nærheten da?

Jeg vet at svenske IKEA kjører gratis til noen byer rett over grensa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...