Gå til innhold

Hvor lenge koke et egg


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    27

  • SierDuDet

    12

  • Melaisa

    6

  • tiliti

    6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Betyr det at du har en haug med kyllinger i magen?

Liten sjangs for det, men jeg kan vente til det blir et foster inni, så blir det mer å tygge på, liksom.

Et spørsmål: er egg et skalldyr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten sjangs for det, men jeg kan vente til det blir et foster inni, så blir det mer å tygge på, liksom.

Et spørsmål: er egg et skalldyr ?

Et spørsmål: er egg et skalldyr ?

NEI ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten sjangs for det, men jeg kan vente til det blir et foster inni, så blir det mer å tygge på, liksom.

Et spørsmål: er egg et skalldyr ?

Forsåvidt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men råttne bananer har de i det minste.

De har rimelig bra utvalg i råttent.

På den annen side, prix-butikken som ligger litt nærmere meg enn rema, troner på toppen med råtne, forlengst utgåtte matvarer, høye priser, fisk som ligger i frysedisken med plast som har falt av, elendig service, sure medarbeidere som gjerne heller røyker på bakrommet enn sitter i kassa, og null utvalg.

Da velger jeg heller rema-butikken min, der betjeningen smiler, utvalger utrolig nok er MYE bedre, og de fisker frem frukt som enda ikke er gammel dersom man spør :-)

Er faktisk ikke så mye gammel frukt der heller, og kjemisk renset for utgåtte ting. Vi får gjerne med oss twist i kassa når vi handler, eller ballonger til vesla.

Mulig jeg er særdeles uheldig med min prix, og mycket heldig med min rema :-)

Nærmeste "ordentlige" butikk ligger for langt å gå borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Et spørsmål: er egg et skalldyr ?

NEI ! :-)

Det er derfor alle ser seg rundt når jeg sier vi skal ha skalldyr til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har rimelig bra utvalg i råttent.

På den annen side, prix-butikken som ligger litt nærmere meg enn rema, troner på toppen med råtne, forlengst utgåtte matvarer, høye priser, fisk som ligger i frysedisken med plast som har falt av, elendig service, sure medarbeidere som gjerne heller røyker på bakrommet enn sitter i kassa, og null utvalg.

Da velger jeg heller rema-butikken min, der betjeningen smiler, utvalger utrolig nok er MYE bedre, og de fisker frem frukt som enda ikke er gammel dersom man spør :-)

Er faktisk ikke så mye gammel frukt der heller, og kjemisk renset for utgåtte ting. Vi får gjerne med oss twist i kassa når vi handler, eller ballonger til vesla.

Mulig jeg er særdeles uheldig med min prix, og mycket heldig med min rema :-)

Nærmeste "ordentlige" butikk ligger for langt å gå borte.

Prixen her er faktisk hakket verre enn Rema også, og Rema her er skikkelig ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...