Solsikke Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Jaggu, grattis Solsikke!!! Jeg skal spise et par kakestykker for deg :-) Takk og spis gjerne mye kake for meg i morgen. Det blir neppe noen RL kaker på meg nemlig*s* Sambo skal på ettermiddag og foreldrene mine er på ferie så.... Gi snuppa de en bursdagsklem fra meg da*s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Hei og hopp fra meg også! Håper du har hatt en fin kveld i kveld, med naboer og vin. ) Jo takk, hadde en kjempe fin og koselig kveld. Drakk t.o.m rødvin, to glass*s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 29? Hø!!! Tenker vi sier 43. Holder en knapp på 29*s* 0 Siter
birdie Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Jo takk, hadde en kjempe fin og koselig kveld. Drakk t.o.m rødvin, to glass*s* Du er gær'n. 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Takk skal du ha:o) Men jeg blir vist ikke eldre, for Lion har spist meg med hud og hår hun. Slemme Løva, spiste meg opp*s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Du er gær'n. Ja ikke sant:o) Det værste av alt var faktisk at glass nr 2 var svært så godt*s* Tror vinen het Masi eller noe slikt*s* 0 Siter
birdie Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Ja ikke sant:o) Det værste av alt var faktisk at glass nr 2 var svært så godt*s* Tror vinen het Masi eller noe slikt*s* Italiensk, den - en Valpolicella. Populær blant kunstnere, visstnok. 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Italiensk, den - en Valpolicella. Populær blant kunstnere, visstnok. Så ikke så mye på flaksa jeg*s* Men innholdet var i alle fall godt etter to glass og litt talalefeil, hehe. Har jo ikke drukket alkohol på vel ett år nå så*s* 0 Siter
Melaisa Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Takk og spis gjerne mye kake for meg i morgen. Det blir neppe noen RL kaker på meg nemlig*s* Sambo skal på ettermiddag og foreldrene mine er på ferie så.... Gi snuppa de en bursdagsklem fra meg da*s* I will and I will!!! 0 Siter
Female Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Har du drukket vin du også kanskje? *s* stor klem Hehe, nei, jeg drakk kun en øl igår.:-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Hehe, nei, jeg drakk kun en øl igår.:-) Sikker på det da? Tenkte kanksje det var derfor du hadde talaleleif *s* 0 Siter
Female Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Sikker på det da? Tenkte kanksje det var derfor du hadde talaleleif *s* Hehe...ikke mobb, men det er faktisk sant :-)) Var trøtt, men gikk jeg og la meg..nææ.. Må skjerpe meg nå.. Har snudd døgnet på hodet i ferien...igjen..:-\ Kun en uke å bruke til å komme på rett kjøl igjen. Slitsomt nok det...*s* 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Takk skal du ha:o) Men jeg blir vist ikke eldre, for Lion har spist meg med hud og hår hun. Slemme Løva, spiste meg opp*s* Gratulerer med dagen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.