Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg hjemme og har fri fram til lørdag om en uke! Deilig :)

Først gang på lenge hvor jeg vet jeg kan slappe av i en hel uke og det er godt å slippe å dra fyllesyk på nattvakt i morgen, for en gangs skyld :)

thinkerbell
Skrevet

Først gang på lenge hvor jeg vet jeg kan slappe av i en hel uke og det er godt å slippe å dra fyllesyk på nattvakt i morgen, for en gangs skyld :)

Nyyyyyyyyyyt det :)

Skrevet

Du er forresten med i et ganske så pikant drama på fullthus ;-)

Skrevet

Når kommer du til Bergen da?

Skrevet

:-)

thinkerbell
Skrevet

er jeg??????? uten meg tilstede??? ..og hva i helvete er fullt hus?

ps.. hyggelig å se deg igjen!!! :)

thinkerbell
Skrevet

:-)

*furter*...*såra og vonbråten*

Skrevet

Nyyyyyyyyyyt det :)

Jeg gjør det :)

Tenkte jeg skulle kline til med DVD-filmer, kjøpe meg et PC-spill, og regelrett nyte livet i en uke.

Kanskje en bytur eller tre, også. Er sikkert artig midt i uka også, det. Skal du være med? :)

Skrevet

Jeg?

hva er fullthus?

Forklar deg nå, Kie, hvis ikke kommer jeg med flere "dytte ut unger" spøker :)

Skrevet

Når kommer du til Bergen da?

Bergen? Tja... den dagen Bergen ordner et bra hockeylag og Frisk skal grise dem, så kanskje jeg blir med askerbussen nedover for å psyke dere ut.

Ikke før :)

Skrevet

Bergen? Tja... den dagen Bergen ordner et bra hockeylag og Frisk skal grise dem, så kanskje jeg blir med askerbussen nedover for å psyke dere ut.

Ikke før :)

Jeg er ram på innebandy...

Skrevet

Jeg er ram på innebandy...

Innebandy er kult! Mange år siden jeg har spilt det, men.

Volleyball, derimot. Det spilles stadig vekk! Fint det nå på sommeren med litt strandvolley :)

thinkerbell
Skrevet

Jeg gjør det :)

Tenkte jeg skulle kline til med DVD-filmer, kjøpe meg et PC-spill, og regelrett nyte livet i en uke.

Kanskje en bytur eller tre, også. Er sikkert artig midt i uka også, det. Skal du være med? :)

må ha litt frisk luft. ser dobbelt.

natta! *klems*

Skrevet

Innebandy er kult! Mange år siden jeg har spilt det, men.

Volleyball, derimot. Det spilles stadig vekk! Fint det nå på sommeren med litt strandvolley :)

Jeg kan selvsagt ikke spille volleyball, Men jeg er innatsvillig, så kanske jeg kan lære det...?

Skrevet

må ha litt frisk luft. ser dobbelt.

natta! *klems*

Sov godt :)

*Klemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...