Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ryddet, støvsugd og vasket datarommet i frustrasjon over andre ting jeg ikke får gjort noe meg:-))

Du skulle ha kommet hit og støvsugd dataen og bordet også, det trengs visst! *S*

Nå skal jeg legge meg en stund så jeg blir opplagt til å begynne på middagen. Skal lage kjøttkaker av 1 kg oppmalt kjøtt, brun saus, kålstuing og skrelle poteter! Må ha det så fettfattig som mulig nå rett før neste kolesterolmåling! :-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

15

• Spenning

11

• Taj Mahal

8

• kie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

La han bare ha kontrollen hehe....Jeg har funnet ut at hvis jeg har appelsiner, epler, pærer, nektariner, etc. i kjøleskapet så er det lettere å holde seg unna søtsaker! Prøv det du! :-)

Her går det på mango, jordbær, bananer og eppler :))

Skrevet

Nå har jeg ryddet, støvsugd og vasket datarommet i frustrasjon over andre ting jeg ikke får gjort noe meg:-))

Tusen takk for kjempekoz telefon! *S*

Skrevet

Tusen takk for kjempekoz telefon! *S*

Bare hyggelig :-)) Håper du fikk hvilt deg med en gad bok etterpå:-))

Skrevet

Bare hyggelig :-)) Håper du fikk hvilt deg med en gad bok etterpå:-))

Jeg begynte med middagen i stedet, men nå skal jeg lese litt og er jeg heldig så sovner jeg! :-)

Skrevet

Jeg begynte med middagen i stedet, men nå skal jeg lese litt og er jeg heldig så sovner jeg! :-)

Det gikk skit, ingen respons her heller:-((

Skrevet

Er vektreninga over? Nå skal jeg sove godt også, de værste frustrasjonene er over, det var godt.. Håper du får sove litt også. Natta og god morgen.:-)) *klem*

Skrevet

Er vektreninga over? Nå skal jeg sove godt også, de værste frustrasjonene er over, det var godt.. Håper du får sove litt også. Natta og god morgen.:-)) *klem*

God morgen! :-) Vekttreninga var nok over da ja, jeg tok meg en tablett og gikk å la meg, sovnet ganske fort!

*klem*

Skrevet

Fikk du noe post i dag da? :-)

*syns det går tregt*

Skrevet

*syns det går tregt*

Ingen post i dag heller, han postmannen din er ikke snill;0( bare drøyer og erter. må jeg snart etterlyse ham? *klem*

Skrevet

*syns det går tregt*

Hehe, går posten tregt hos dere da? Hmm jaja det er vel ikke for ingenting at det heter snailmail*s*

Hva er det nå Spenning har sendt deg? Mer salt lakris?

:o)

Skrevet

Hehe, går posten tregt hos dere da? Hmm jaja det er vel ikke for ingenting at det heter snailmail*s*

Det er md posten her som alt annet, alt er forbeholdt *den fordømte Nordlenningen*:-))*hehe

Skrevet

Ingen post i dag heller, han postmannen din er ikke snill;0( bare drøyer og erter. må jeg snart etterlyse ham? *klem*

Får håpe den kommer snart! :-)

*klem*

Skrevet

Det er han som venter pakke! :-Þ

Skrevet

Det er han som venter pakke! :-Þ

Det veit jeg jo:o) Kom på msn litt:o)

Skrevet

Får si som Solsikke, jeg er nysjerrig:-)))

Særlig når hun bruker denne tråden:-)))

Skrevet

Kommer! Må bare på do først.

Skrevet

Får si som Solsikke, jeg er nysjerrig:-)))

Særlig når hun bruker denne tråden:-)))

Ja det er vanlig at folk herper tråder litt! *S*

Skrevet

Hei, nå drar jeg, du får kose deg idag. Håper du får en fin dag. Det gikk skit i natt også:-(( Takker for herlige SMS:-))) *klem*

Skrevet

Hei, nå drar jeg, du får kose deg idag. Håper du får en fin dag. Det gikk skit i natt også:-(( Takker for herlige SMS:-))) *klem*

Du får ha ehh.. god tur til Sverige, men jeg syns du er sløv som fortsetter å herpe på denne tråden når jeg startet ny for nesten et døgn siden!

Gi lyd fra deg når du er tilbake da! :-)

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...