Gå til innhold

rembrandt


fishbone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den funker den! Aner ikke om den er skadelig eller ikke, men tennene blir hvite etter ca. 14 dager. Også smaker den godt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker kjempebra!

Bruker den jevnlig, jeg, og tennene er merkbart hvitere.

Brukte vanlig tannkrem en gang jeg ikke hadde husket å kjøpe ny Rembrandt, og da gikk det ikke mange dager før en mer gulere farge ble synlig på tennene..._da_ var jeg rask til å kjøpe Rembrandt igjen, ja! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker kjempebra!

Bruker den jevnlig, jeg, og tennene er merkbart hvitere.

Brukte vanlig tannkrem en gang jeg ikke hadde husket å kjøpe ny Rembrandt, og da gikk det ikke mange dager før en mer gulere farge ble synlig på tennene..._da_ var jeg rask til å kjøpe Rembrandt igjen, ja! ;-)

hjelper til røykere oxo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stumpen

Den funker den! Aner ikke om den er skadelig eller ikke, men tennene blir hvite etter ca. 14 dager. Også smaker den godt :o)

Hvor får jeg kjøpt denne tannkremen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjelper til røykere oxo??

Vet ikke, jeg røyker ikke selv. Men jeg vil da tro det, i og med at det er blekemidler som er virkemiddel i tannkremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt denne tannkremen da?

På Vita, den koster 104 kroner. (les før de sletter dette innlegget, blir vel regnet for reklame...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Ikke jeg heller. Møkkatannkrem.

Mamman min hadde fått sånn gomme-greie hos tannlegen med noe kliss i som hun har sovet med om natten - DET funket veldig! Ser jo nesten litt Tårnfrid ut... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Bruker Rembrandt daglig. For at tennnene skal bli hvitere må du pusse dem 2 ganger daglig. Forutsetningen for at de skal bli hvite, er at du har bellegg på tennene av kaffe, te, rødvin, spinat, røyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman min hadde fått sånn gomme-greie hos tannlegen med noe kliss i som hun har sovet med om natten - DET funket veldig! Ser jo nesten litt Tårnfrid ut... hehe...

Hvilken pris er det på disse gommene/skinnene med geleblekemiddel i da?Hvor lenge må hun bruke det?Og hvor mange timer i slengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lex Lea

Hvilken pris er det på disse gommene/skinnene med geleblekemiddel i da?Hvor lenge må hun bruke det?Og hvor mange timer i slengen?

I følge mamma kostet hele greia i underkant av 2000 kr, inkl. støping av gommer og blekemiddel. Hun har hatt de inne i 4 netter og har brukt ca halvparten av blekemidlet. Prosessen skal gjentas hvert halvår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...