Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer i alle fall, fra meg! :-)

31 år ? Jøss, er du en sånn ungsau, du da? Trodde ikke det (pga ungene dine sin alder). Men nå tror jo jeg at ALLE (som jeg) venter til de er passert tredve før de får unger, også da :-)

Hilsen femogtredveåringen

Fortsetter under...

Gratulerer i alle fall, fra meg! :-)

31 år ? Jøss, er du en sånn ungsau, du da? Trodde ikke det (pga ungene dine sin alder). Men nå tror jo jeg at ALLE (som jeg) venter til de er passert tredve før de får unger, også da :-)

Hilsen femogtredveåringen

hehe ja jeg er vist en ungsau*s* Ble 20 det året eldstemann ble født, rakk ikke å fylle 20 en gang. 24 var jeg da jeg fikk nr 2 og 25 da jeg fikk nr 3. Så du kan vel si jeg var tidlig ute*s*

Men en fordel med å være tidlig ute er at jeg fortsatt er ung når ungene har forlatt rede*s*

Når jeg er 40 er ungene mine 15,16 og 20. Og når jeg er 50 er de 25,26 og 30. Er sikkert bestemor som 50 åring også. Men jeg slår neppe min mor som ble bestemor som 40 åring*s*

Du får det ikke mer moro enn det du lager selv, vet du ;-)

Gratulerer så mye med dagen, selv om jeg synes du er uforskammet ung ;-)

Uforskammet ung? Hmmm jeg er da ikke så ung*s*

Nei det er sant man får ikke mer moro enn en lager selv. Men jeg fant jo ikke på noe selv så.....

Annonse

Gratulerer med dagen i går! Var alt for opptatt med å feire min egen dag til å se meldingen før nå ;o) Liker å feire litt stille og rolig nå om dagene, så for meg passet det fint at flere var på ferie, men så ble jo jeg "bare" 28 da!

Bursdagshilsen fra

Gratulerer med dagen i går! Var alt for opptatt med å feire min egen dag til å se meldingen før nå ;o) Liker å feire litt stille og rolig nå om dagene, så for meg passet det fint at flere var på ferie, men så ble jo jeg "bare" 28 da!

Bursdagshilsen fra

Så du hadde også bursdag i går? Gratulerer så mye*s* Og håper du fikk flere pakker enn meg :D

Så du hadde også bursdag i går? Gratulerer så mye*s* Og håper du fikk flere pakker enn meg :D

Takk :o)

Akkurat det med pakkene tviler jeg litt på! Men det med en rolig fin dag fikk jeg, først en tur på Akvariet med mann og barn deretter middag hos svigermor der poden ble vel underholdt. Deilig og avslappende! Jeg er gravid og da er det godt å bare sitte og slappe av og høre latteren til poden. Også få god middag !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...