Gå til innhold

Problem med ADSL


Dorthe

Anbefalte innlegg

Noen andre som har dette problemet?

Etter en stund på Internett stopper maskinen opp. Får opp melding om at jeg må koble meg på igjen. Det går ikke an. Jeg må avslutte maskinen men det går ikke an å avslutte ved hjelp av startknappen. Jeg må bruke restartknappen. Deretter kan jeg koble meg opp igjen og etter en stund er skjer det samme igjen. Jeg blir helt gal av det.

Jeg har ikke virus.

Jeg har byttet nettkort.

Jeg har hatt maskinen inne hos forhandler og bl.a. lagt inn Windows en gang til.

Maskinen fungerer normalt i butikken men de har ikke Telenor ADSL.

Jeg har ringt Telenor mange ganger og de forteller mange "rare" ting men etterpå er maskinen som før.

Hjelp, hva skal jeg gjøre? Selvfølgelig fortsetter jeg å pese på Telenor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel .. det kan jo være så mangt og meget, men du kan jo prøve å bruke firewall/brannvegg dersom du ikke har dette fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde samme problem, og fikk svar her fra Citoyen tror jeg det var. Søkte men fant ikke innlegget igjen.

Tror det var noe med at jeg måtte sette ip adressen til en fast adresse, for med jevne mellomrom søker explorer ehhh...etter ett eller annet...

Problemet var iallefall borte etter at jeg hadde gjort eh.. hva det nå enn var jeg gjorde...

Hehe, det var kanskje ikke så mye til hjelp, men hør med Citoyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...